کد خبر : 2060872 | 19 مرداد 1403 ساعت 11:08 | 32.8K بازدید | 74 دیدگاه

ستاره اسپانیا: پس از یورو، طلای المپیک را هم می‌خواهم

فرمین لوپز، ستاره بارسلونا و تیم ملی اسپانیا، می‌خواهد پس از قهرمانی در یورو ۲۰۲۴، طلای المپیک پاریس را هم به دست بیاورد.

ستاره اسپانیا: پس از یورو، طلای المپیک را هم می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، لوپز نقشی کلیدی در پیش‌روی اسپانیا به فینال بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ در پاریس داشته است. آنها در حال حاضر آماده می‌شوند تا امروز با فرانسه میزبان روبه‌رو شوند. این بازیکن تاکنون چهار گل در این تورنمنت به ثمر رسانده است، از جمله سه گل در مراحل حذفی که اهمیت بسیار زیادی داشته‌اند.

با وجود اینکه لوپز در بازی‌های اسپانیا در قهرمانی یورو ۲۰۲۴ بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی بازی کرده بود، اما بازیکنان تیم از حمایت‌ها و نقش بزرگش در رختکن صحبت‌های زیادی کردند. حالا برای آخرین رویارویی در المپیک، همه نگاه‌ها به پارک دو پرنس خواهد بود و لوپز مطمئن است که اسپانیا در پایتخت فرانسه می‌تواند به هدف خود دست یابد.

2065550

او گفت: «این یک رویا است که بتوانم چنین دوگانه‌ای را به دست آورم. هم یورو هم طلای المپیک. باورم نمی‌شود. من بسیار هیجان‌زده و مشتاق هستم که این کار را انجام دهم. ببینیم آیا می‌توانیم این کار را انجام دهیم». او افزود: «ما هم یک خانواده هستیم. در رختکن ما تیمی فوق‌العاده از افراد شگفت‌‌انگیز داریم. ما در زمین خیلی به هم کمک می‌کنیم و این در بازی‌ها مشهود است.»

صرف نظر از نتیجه در فرانسه، لوپز قبل از بازگشت به بارسلونا استراحت طولانی‌تری خواهد داشت. برای همین انتظار نمی‌رود که او تا اواسط سپتامبر به بازی‌های باشگاهی بازگردد.

دیدگاه‌ها