کد خبر : 2060869 | 19 مرداد 1403 ساعت 10:49 | 41.3K بازدید | 56 دیدگاه

رابین لو نورمان:

در کنار رئال و بارسا، ما هم قهرمانی لالیگا را می‌خواهیم

رابین لو نورمان، مدافع جدید اتلتیکو مادرید، معتقد است که این تیم می‌تواند در فصل جدید برای قهرمانی لالیگا رقابت کند.

در کنار رئال و بارسا، ما هم قهرمانی لالیگا را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، لو نورمان در اولین مصاحبه خود به عنوان بازیکن جدید اتلتیکو مادرید پس از انتقال از رئال سوسیه‌داد، درباره انگیزه‌های تیم برای قهرمانی صحبت کرد.

توافق برای انتقال او در ماه گذشته حاصل شد، اما با توجه به اینکه لو نورمان هنوز در تعطیلات پس از یورو ۲۰۲۴ بود، نهایی شدن انتقال به تأخیر افتاد. این مدافع میانی به تدریج وارد تمرینات پیش‌فصل شده و تاریخ اولین بازی رسمی او هنوز مشخص نیست، چرا که دیه‌گو سیمئونه در حال ارزیابی گزینه‌های تیم خود است.

2065539

با این حال، پس از انتقال از باسک به مادرید، لو نورمان به وضوح می‌داند که چه چیزی می‌خواهد به دست آورد. او گفت: «من همیشه می‌خواهم برنده شوم. قهرمانی تنها هدف من است. وقتی چیزی را می‌برید، بیشتر به دنبال بردهای بیشتر می‌روید. ما یک تیم فوق‌العاده با بازیکنان بسیار خوب داریم، باید این فصل برای عناوین قهرمانی بجنگیم. ما می‌توانیم برای قهرمانی لالیگا بجنگیم. دیگر جام‌ها هم همینطور. من می‌خواهم عملکرد خوب در یورو ۲۰۲۴ را تکرار کنم.»

با توجه به اینکه تیم در هفته پیش رو برای مسابقات آخر پیش‌فصل به هنگ‌کنگ و سوئد سفر می‌کند، سیمئونه لو نورمان را از این سفر مستثنی کرد تا در مادرید روی آمادگی جسمانی خود کار کند.

دیدگاه‌ها