کد خبر : 2060868 | 19 مرداد 1403 ساعت 10:46 | 59.1K بازدید | 44 دیدگاه

عامل مصدومیت ستاره استقلال، روبه‌روی آبی‌ها

امید حامدی‌فر که با جدایی از استقلال راهی گل‌گهر شده، روز گذشته برابر تیم سابقش به میدان رفت.

عامل مصدومیت ستاره استقلال، روبه‌روی آبی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، امید حامدی‌فر در ابتدای لیگ بیست و دوم و پیش از حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال، توسط مدیریت مصطفی آجورلو به خدمت گرفته شد. بازیکن جوانی که از صنعت نفت به جمع آبی‌ها ملحق شد اما تا نیم فصل نخست توسط سرمربی پرتغالی به کار گرفته نشد و حتی در آستانه جدایی از این تیم بود.

با این حال، حامدی‌فر در نیم فصل دوم بازی‌های بیشتری را در ترکیب استقلال انجام داد و با حضور نکونام نیز او مجددا در آستانه جدایی از تیم بود تا اینکه در جمع آبی‌پوشان ماندگار شد که البته او رقم زننده یکی از مهم‌ترین اتفاقات فصل قبل بود.

2065537

حامدی‌فر در جریان یکی از تمرینات استقلال، به صورت ناخواسته، با استوک‌های پایش ضربه‌ای را به صورت کوین یامگا وارد کرد که منجر به آسیب‌دیدگی شدید این بازیکن و از دست رفتن بینایی یکی از چشم‌های او شد.

این برخورد ناخواسته البته حواشی زیادی را نیز برای حامدی‌فر به دنبال داشت و سبب شد تا هواداران استقلال دل خوشی از او نداشته باشند و شاید همین موضوع یکی از عوامل اصلی جدایی او در پایان فصل قبل بود.

حامدی‌فر که با عقد قراردادی راهی گل‌گهر سیرجان شده، روز گذشته و طی یک دیدار دوستانه برابر تیم سابقش به میدان رفت که البته با شکست یک بر صفر او و هم تیمی‌هایش همراه شد.

عکس: جواد نیک‌پور

دیدگاه‌ها