کد خبر : 2060854 | 19 مرداد 1403 ساعت 09:50 | 39.2K بازدید | 50 دیدگاه

متئو کواچیچ:

پپ از من خواسته جانشین رودری شوم!

متئو کواچیچ، ستاره منچستر سیتی، در حال تمرین برای پر کردن جای رودری، هم‌تیمی‌اش در خط هافبک تیم، است.

پپ از من خواسته جانشین رودری شوم!

به گزارش "ورزش سه"، متئو کواچیچ در حال بررسی ویدیوهایی است تا بتواند غریزه‌های هجومی خود را کنترل کند، زیرا منچسترسیتی در دفاع از عنوان قهرمانی خود می‌داند که پیدا کردن جایگزینی برای رودری همیشه آماده، ضروری است.

این هافبک اسپانیایی که قرار است در روزهای آینده از تعطیلات پس از مسابقات قهرمانی اروپا بازگردد، دو بار در فصل گذشته اعتراف کرد که بدون استراحت کافی بازی کرده است و به همین دلیل در این فصل طولانی کار سختی برای حضور در همه بازی‌ها دارد.

2065517

پپ گواردیولا در قرار دادن بازیکنان در پست رودری محتاط بوده است، به‌ویژه با توجه به اینکه این بازیکن کلیدی در ۷۵ بازی اخیر خود برای باشگاه تنها یک بار شکست خورده و در ۵۰ بازی لیگ برتر شکست نخورده است. اما با توجه به اینکه به نظر می‌رسد منچسترسیتی قصد ندارد برای خرید یک هافبک دیگر به بازار نقل و انتقالات برود، بازیکنانی مانند کواچیچ باید بار را در پست‌های ناآشنا به دوش بکشند. کار سخت آنها از بازی شنبه در سوپرجام مقابل منچستریونایتد شروع خواهد شد.

2065518

کواچیچ گفت: «پست من، ماندن در آنجا، پوشش دادن همه جا، درگیر نشدن با توپ، چیزهایی است که باید در آنها پیشرفت کنم. من دوست دارم وقتی از من در پستم حمایت می‌شود بازی کنم زیرا زیاد در این پست به تنهایی بازی نکرده‌ام. فکر می‌کنم سخت‌تر است چون باید فضای بیشتری را پوشش دهید. تنها هستید و در یک خط هافبک دو نفره نیستید. پپ از من می‌خواهد این کار را انجام دهم. باید پیشرفت کنم.»

کواچیچ افزود: «شروع کارم سخت بود. چندین شکست و ناامیدی وجود داشت. یادگیری همه چیزهایی که مربی از شما می‌خواهد به این سرعت آسان نیست. وقتی یاد می‌گیرید، می‌بینید که خیلی منطقی است. در حال مطالعه ویدئوهای زیادی هستم. به‌زودی می‌توانم همه دستورات مربی را اجرا کنم.»

دیدگاه‌ها