کد خبر : 2060844 | 19 مرداد 1403 ساعت 01:36 | 20.2K بازدید | 22 دیدگاه

آندریش جواب لمان را داد: دنبال جلب توجه است!

رابرت آندریش، ستاره آلمانی، پاسخ اظهارات ینس لمان در جریان مسابقات یورو ۲۰۲۴ را داد.

آندریش جواب لمان را داد: دنبال جلب توجه است!

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقات یورو ۲۰۲۴، رابرت آندریش، ستاره تیم ملی آلمان، با موهای صورتی‌اش توجهات زیادی را به خود جلب کرد. در حالی که بسیاری از هواداران تیم ملی آلمان از این ظاهر جدید استقبال کردند، یک نفر از آن ناراضی بود: ینس لمان، دروازه‌بان سابق تیم ملی. او در طول مسابقات قهرمانی اروپا در شبکه تلویزیونی «ولت» گفت: «باید بسیار تحمل‌پذیر باشید. اما فکر می‌کنم که در یک تیم فوتبال، به ویژه تیم ملی آلمان این موضوع در نهایت غیرقابل قبول است.»

آندریش روز پنجشنبه در مصاحبه‌ای گفت: «این موضوع بیشتر از آنچه که انتظار داشتم، جدی شده است. اینکه ینس لمان چنین چیزی می‌گوید، برای من یک بی‌احترامی است.» او ادامه داد: «اینکه او در مورد چنین موضوعاتی صحبت می‌کند، نشان می‌دهد که نمی‌تواند با این واقعیت که دیگر بخشی از موضوع نیست، کنار بیاید. بنابراین باید نظر خود را در جایی بیان کند تا به او توجه کنند.»

اظهارات لمان در طول تورنمنت جنجال زیادی به پا کرد. انتقاد شدید او از موهای آندریش حتی بیشتر هم شد! لمان گفت: «آیا او نوعی مشکل شخصیتی دارد که باعث می‌شود این کار را انجام دهد. فکر نمی‌کنم که مربی تیم ملی هم از آن خوشش بیاید. این روزها باید بسیار مراقب باشید. شاید او احساس می‌کند که یک زن است.»

2065502

برای یولیان ناگلزمان، مربی تیم ملی، مدل موی آندریش بی‌اهمیت بود: «هر کسی روش خودش را دارد. من همیشه از مسائل مربوط به مدل مو دوری می‌کنم.»

دیدگاه‌ها