کد خبر : 2060843 | 19 مرداد 1403 ساعت 08:00 | 41.7K بازدید | 9 دیدگاه

نمایش درخشان استفن کری

شماره چهار علیه یک زلزله در المپیک!

در نیمه‌نهایی مسابقات بسکتبال المپیک، تیم ملی آمریکا با نمایش فوق‌العاده‌ای از استفن کری با پرتاب‌های سه‌امتیازی‌اش، صربستان را شکست داد.

شماره چهار علیه یک زلزله در المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، استفن کری تماشاگران حاضر در سالن پاریس-برسی را با نمایش فوق‌العاده‌ای از پرتاب‌های سه‌امتیازی در دیدار نیمه‌نهایی بسکتبال آمریکا مقابل صربستان مسحور کرد و به این ترتیب تیم رویایی المپیک را نجات داد.

در پیروزی ۹۵-۹۱ آمریکایی‌ها پس از یک کامبک بزرگ، این سوپراستار با ۳۶ امتیاز همه را به وجد آورد. کری در زمانی که آمریکا اختلاف ۱۵ امتیازی را جبران کرد، فوق‌العاده ظاهر شد. او یکی از نه پرتاب سه‌امتیازی خود را وارد سبد کرد تا تیم را با نتیجه ۸۳-۸۲ پیش بیندازد و کامبک را تضمین کند.

سوپراستار تیم گلدن استیت وریرز پیش از اولین تعویض خود، ۱:۴۲ دقیقه قبل از پایان کوارتر اول، ۱۷ امتیاز را ثبت کرده بود که آماری عالی است.

یک صحنه چشمگیر از بازی توجه هواداران را جلب کرد: در حالی که ۷:۲۲ دقیقه زمان باقی مانده بود، کری یک پرتاب سه‌ امتیازی را وارد سبد کرد تا نتیجه را ۹-۱۰ به نفع تیمش کند، در حمله بعدی آمریکا او ۳۰ ثانیه بعد نتیجه را به ۱۲-۱۳ رساند و ۳۰ ثانیه بعد هم یک پرتاب سه امتیازی دیگر را نیز ثبت کرد.

2065499

چهارمین تلاش متوالی اما اشتباه رفت: پس از اینکه خود کری ریباند را پس از پرتاب ناموفق صربستان جمع کرد، یک پرتاب سه امتیازی انجام داد اما توپ به سبد نرسید.

قابل توجه است که این بازیکن ۳۶ ساله تاکنون در این تورنمنت عملکرد خوبی نداشته و در چهار بازی المپیک تنها ۲۹ امتیاز کسب کرده و تنها پنج پرتاب از ۲۰ پرتاب سه‌امتیازی خود را تبدیل به امتیاز کرده بود. در دوئل برای فینال، اما، کری تنها آمریکایی بود که هواداران را به وجود آورد. کری ۱۴ امتیاز از ۱۵ اول را به تنهایی وارد سبد کرد. دیگر امتیاز نیز متعلق به دوین بوکر بود.

2065500

دیدگاه‌ها