کد خبر : 2060835 | 19 مرداد 1403 ساعت 07:10 | 63.2K بازدید | 6 دیدگاه

برای اثبات خودم به گلزنی نیازی ندارم؛

آقای گل جام ملت‌ها: برگشتنم ربطی به کسی ندارد!

با سعید احمدعباسی، بهترین و آقای گل جام ملت‌ها و ستاره تیم گیتی پسند اصفهان در خصوص دیدار حساس برابر گهرزمین و همچنین ادعاهای حسین شمس، گفت‌وگویی داشته‌ایم.

آقای گل جام ملت‌ها: برگشتنم ربطی به کسی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم گیتی پسند اصفهان، صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتسال ایران، از ساعاتی دیگر در دیداری حساس به مصاف تیم قدرتمند و پُرستاره گهرزمین سیرجان خواهد رفت و سعید احمدعباسی، یکی از مهره‌ها و جذابیت‌های این مسابقه طی مصاحبه‌ای با خبرنگار ما در خصوص این نبرد هیجان‌انگیز و همچنین ادعای حسین شمس پیرامون بازگشت لژیونرها به ایران، واکنش نشان داده است.

حسین شمس، پیشکسوت فوتسال ایران، چندی پیش در گفت‌وگو تصویری با "ورزش سه"، درآمد بیشتر در لیگ باشگاهی ایران نسبت به اسپانیا را دلیل بازگشت لژیونرها به لیگ داخلی دانسته که باعث واکنش ستاره‌های ملی‌پوش شده است. در همین زمینه احمدعباسی نیز به این موضوع واکنش داشته است.

*بهترین عملکرد را داشته‌ایم
خوشبختانه در چهار دیدار گذشته نتایج قابل قبول و نیاز را به‌دست آوردیم و بهترین عملکرد را داشته‌ایم که برای صدرنشینی کافی بود. موفقیتی با کار گروهی که از دید بنده بسیار الهام‌بخش خواهد بود. در مسابقه قبلی برابر فولاد هرمزگان به مشکل خوردیم و ورای انتظاراتم ظاهر شدند. اما گیتی پسند تیمی نیست که به همین راحتی امتیاز از کف بدهد و شخصیت ما باعث شد تا در آخرین لحظه و به زیباترین شکل ممکن بازی را به سود خودمان پایان بدهیم.

2065460

*فقط برای کسب سه امتیاز تمرکز کرده‌ایم
باید اشاره کنم که تمامی مسابقات فصل سخت بوده و خواهد بود. بازی با گهر زمین حساسیت خاص و ویژه خودش را دارد. برای من و تیم گیتی پسند رتبه فعلی آن‌ها مهم نیست و به خوبی درک می‌کنیم که برابر تیم بزرگ و مقابل مهره‌های بسیاری خوبی به میدان می‌رویم. اما با آرامش، همانند بازی‌های دیگر تنها برای کسب سه امتیاز تمرکز کرده‌ایم. تلاش و هدف ما قهرمانی است، پس گهر زمین و هر تیمی دیگر برای گیتی پسند تفاوت چندانی ندارد و باید به پیروزی دست یابیم.

2065462

*دلیل بازگشتم به ایران به کسی مربوط نمی‌شود
برای آقای شمس احترام زیادی قائل هستم، اما به هیچکس ارتباطی ندارد که چرا و به چه دلایلی به ایران بازگشته‌ام. باید به تصمیمات احترام گذاشت. بارها در رسانه‌ها و صحبت‌هایم به این موضوع اشاره کرده‌ام و دلایلم برای بازگشت به ایران را واضح بیان کردم. آن‌هایی که باید بدانند، کاملا از این مسئله آگاه هستند و نیازی نمی‌بینم همیشه در این باره توضیح دهم.

2065461

*موفقیت تیمم از گلزنی مهم‌تر است
همه مهاجمین علاقه زیادی به گلزنی دارند اما بنده اگر موفق به گلزنی نشوم، درگیری و ناراحتی ندارم. چیزی که بنده را خوشحال می‌کند، تأثیرگذاری و پیروزی تیمم خواهد بود. موثر بودن تنها به گلزنی نیست. توفیق و برتری تیمم از گلزنی بسیار مهم‌تر بوده است. کادر فنی از من راضی هستند و چیزی که از من خواسته‌اند را اجرا می‌کنم و نیازی نیست با گلزنی خودم را به کسی ثابت کنم.

دیدگاه‌ها