کد خبر : 2060829 | 19 مرداد 1403 ساعت 05:05 | 16.1K بازدید | 14 دیدگاه

ماموریت ویژه گل‌محمدی و نصیرزاده در فولاد

فولاد که فصل گذشته برای بازی مرگ و زندگی به قائمشهر رفته بود، این‌بار با شکلی جدید به ملاقات نساجی می‌رود.

ماموریت ویژه گل‌محمدی و نصیرزاده در فولاد

به گزارش "ورزش سه"، تغییرات در فولاد هواداران این تیم را به آینده‌ای بهتر امیدوار کرده است. یحیی که سابقه پوشیدن پیراهن فولاد را دارد، پس از نیم فصل دوری از فوتبال و با همراهی نصیرزاده ماموریت ترمیم جایگاه این باشگاه را برعهده گرفته است. فولادی‌ها اگرچه تمرینات‌شان را زود استارت زدند و اردوهای خوبی برگزار کردند اما از سوی دیگر با قفل بودن لیست تیم، چالش‌های بسیاری برای آماده‌سازی و جذب بازیکن داشتند.

نصیرزاده، مدیرعامل فولاد ۲۱ تیر ۱۴۰۳ در مراسم معارفه یحیی اشاره‌ای به شرایط بغرنج این تیم کرده بود و در این رابطه گفته بود: "تنها تیم ایران هستیم که هفت بازیکن خارجی داریم. یعنی اشتباهی صورت گرفته و به جای این که شش بازیکن خارجی داشته باشیم، هفت خارجی جذب شده و ... ضمن این که لیست ما فعلا یک جای خالی دارد و همه بازیکنان دارای قرارداد هستند و به نوعی لیست ما قفل شده است. البته مشکل را حل می‌کنیم و برای خارجی‌هایمان هم بلیت گرفته‌ایم و به ما اضافه می‌شوند."

2065441

خیلی زود و با انتشار اولین تصاویر تمرینی مشخص شد یحیی از جمع هفت بازیکن خارجی فقط به شیمبا و کولی بالی اعتقاد دارد. نصیرزاده که یکی از پرکارترین مدیران فوتبالی این روزهای ایران است، با فسخ توافقی قرارداد ابراهیم حصار، باهیا و کاندیدو توانسته وضعیت سه سهیمه خارجی فولاد را مشخص کند. او البته در مورد منشا و کنت هم فسخ را پیش برده و به نظر می‌رسد در حال نهایی کردن این کار است.

فولاد در نقل و انتقالات امسال رویه‌ای متفاوت داشت. یحیی دروازه تیمش را به اوکتیر یوسوپوف ملی پوش ازبکستانی سپرده و علی نعمتی، محمد عباسی، محمدرضا سلیمانی، پوریا سرآبادانی، محمد جواد محمدی و امین قاسمی‌نژاد را به خدمت گرفته است. او چندین بازیکن جوان آکادمی را هم مورد ارزیابی قرار داده و قصد دارد استعدادهای جدیدی را روانه این تیم کند.

فولاد با یحیی حس مثبتی به هواداران این تیم منتقل کرده تا آنجا که خوزستانی‌ها به او لقب «مهندس» داده‌اند. او و نصیرزاده برای بازگرداندن فولاد به مسیر قهرمانی، راهی سخت در پیش دارند اما برای رسیدن به موفقیت امیدوارند. حال باید منتظر ماند و نمایش مدل جدیدی از فولاد در ورزشگاه زیبای این تیم در کنار پایکوبی هوادارانش پس از یک فصل سخت را به تماشا نشست.

2065438

دیدگاه‌ها