کد خبر : 2060823 | 18 مرداد 1403 ساعت 23:24 | 64.2K بازدید | 95 دیدگاه

نوویکوف: سطح من از مهمدی بالاتر بود

نماینده بلغارستان که علیرضا مهمدی را در فینال شکست داد گفت: امیدوارم شادی زیادی را برای مردم بلغارستان به ارمغان آورده باشم.

نوویکوف: سطح من از مهمدی بالاتر بود

به گزارش "ورزش سه"، سمیون نوویکوف کشتی‌گیر بلغارستانی در فینال وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی علیرضا مهمدی، نماینده ایران را با نتیجه 7-0 شکست داد و به مدال طلا رسید.

او بعد از قهرمانی در المپیک گفت: مهم‌ترین چیز این بود که به خودم ایمان داشته باشم. مربی من به من ایمان داشت. خوشحالم که اولین طلا را برای بلغارستان آوردم. از زمانی که المپیک شروع شد، هر روز به نتایج بلغارستان نگاه می‌کردم و هر روز فکر می‌کردم که باید شرایط را درست کنم. امیدوارم این آخرین مدال طلای من نباشد.

او ادامه داد: من خیلی انگیزه داشتم. من خودم را طوری تنظیم کردم که به حریفم فرصت ندهم. او یک پسر جوان است. من و مربی در مورد تاکتیک‌ها صحبت کردیم. دیدیم که در سطح دیگری هستم. من فقط باید بیرون می‌آمدم و این را نشان می‌دادم.

او در مورد ورزشکاران روسی گفت: امیدوارم بعد از این مدال شادی زیادی را برای مردم بلغارستان به ارمغان آورده باشم. من می‌دانم که در بلغارستان آنها روس‌ها را بسیار دوست دارند، اما همچنین امیدوارم که مردم بیشتر اوکراینی‌ها را نیز دوست داشته باشند.

نماینده بلغارستان در مورد تقدیم مدالش گفت: این مدال را به پدر و مادرم تقدیم می‌کنم، به گریشا گانچف که زندگی دومی را در ورزش به من بخشید و به مربی‌ام که مرا از برنز به مدال طلا رساند. از همه مربیانم، فیزیوتراپیست‌ها، پزشکان تشکر می‌کنم. من به تنهایی نتوانستم این مدال را کسب کنم.

دیدگاه‌ها