کد خبر : 2060811 | 18 مرداد 1403 ساعت 22:49 | 63.6K بازدید | 153 دیدگاه

عبور از نیکو ویلیامز: بارسا گزینه بعدی را امتحان می‌کند

بارسلونا قصد دارد در صورت عدم توافق با نیکو ویلیامز، کینگزلی کومان را به عنوان گزینه آلترناتیو او جذب کند.

عبور از نیکو ویلیامز: بارسا گزینه بعدی را امتحان می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا به دنبال تقویت جناح چپ خود است و در صورت عدم موفقیت در جذب نیکو ویلیامز از اتلتیک بیلبائو، کینگزلی کومان از بایرن مونیخ را به عنوان گزینه جایگزین در نظر گرفته است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، بایرن مونیخ به کومان اجازه داده تا باشگاه را ترک کند و او به بارسلونا پیشنهاد شده است. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا، که قبلاً با کومان در بایرن مونیخ همکاری داشته، او را به عنوان یک بازیکن تاثیرگذار در حمله می‌بیند و موافق این انتقال است.

بارسلونا همچنان امیدوار است که نیکو ویلیامز را به خدمت بگیرد، اما در صورت عدم موفقیت، کومان می‌تواند به صورت قرضی به بارسلونا بپیوندد. کومان در دوران حضورش در بایرن مونیخ تحت هدایت فلیک، عملکرد خوبی داشته و در ۶۳ بازی، ۱۳ گل به ثمر رسانده و ۱۸ پاس گل داده است.

2065399

بارسلونا خرید دنی اولمو را نهایی کرده اما نیکو ویلیامز را ضروری‌تر می‌داند و از ابتدای پنجره نقل و انتقالاتی برای به خدمت گرفتن او تلاش کرده است. در حال حاضر احتمال ماندن ویلیامز در بیلبائو بیشتر است اما خوان لاپورتا، رئیس بارسا، قصد دارد آخرین تلاش‌ها را برای این انتقال انجام دهد.

دیدگاه‌ها