کد خبر : 2060801 | 18 مرداد 1403 ساعت 22:03 | 53.1K بازدید | 17 دیدگاه

شادی رنگرز به سبک گواردیولا!

حسن رنگرز، مربی شایسته تیم کشتی فرنگی ایران، در آستانه شکست رکورد محمد بنا است.

شادی رنگرز به سبک گواردیولا!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق تیم ملی کشتی فرنگی که امروز به عنوان سرمربی فرنگی کاران در المپیک حضور دارد، در جریان کشتی حساس سعید اسماعیلی مقابل پرویز نصیب‌اف واکنش‌های جالبی از خود به نمایش گذاشت.

ویدئویی که از طرف فدراسیون کشتی به رسانه‌ها ارسال شده، لحظه‌ای را نشان می‌دهد که رنگرز با کمی فاصله نسبت به تشک از کمی دورتر در حال آنالیز و راهنمایی اسماعیلی است و در لحظه‌ای که اسماعیلی در فاصله یک دقیقه تا پایان کشتی در موقعیت سخت قرار می‌گیرد و احتمال خاک شدنش هست، با نگرانی این صحنه را دنبال می‌کند.

ویدئو: 349467

البته اسماعیلی در لحظه‌ای که هادی عامل عقیده داشت بهتر است خاک بشود تا در خاک قرار بگیرد تا اسیر سالتو بارانداز حریف اوکراینی قرار بگیرد، ترجیح داد با دو پای باز به سبک خود کشتی را دنبال کند و وقتی نصیب‌اف به روی فن کمر زد، او در بین هوا و زمین با عقربک فن او را بدل کرد تا داوران به هر دو کشتی‌گیر امتیاز دو بدهند.

رنگرز که از کنار تشک کشتی را تماشا می‌کرد، متوجه روی پل رفتن حریف اوکراینی شد و شاید در همین لحظه بود که برایش مسجل شد اسماعیلی طلای این وزن را خواهد برد؛ لحظه‌ای که کشتی ۵-۵ به سود اسماعیلی پیش می‌رفت و چلنج مربیان اوکراین هم باعث شد یک امتیاز اضافی نصیب کشتی‌گیر ایران بشود.

نحوه شادی رنگرز و پریدن او از روی یک صندلی در اطراف تشک کشتی ما را به یاد شادی گواردیولا پس از گلزنی آندرس اینیستا در دیدار تاریخی بارسلونا مقابل چلسی می‌اندازد.

رنگرز البته در حال حاضر وقت شادی ندارد و مشغول آماده کردن علیرضا مهمدی برای سومین فینال کشتی‌گیران فرنگی‌کار ایران است که تا به حال یک تنه جور کاروان ورزشی ایران را کشیده‌اند.

دیدگاه‌ها