کد خبر : 2060800 | 18 مرداد 1403 ساعت 22:03 | 52.8K بازدید | 153 دیدگاه

بزرگ‌ترین دستاوردمان دوستی‌مان است

پیام احساسی رونالدو بعد از خداحافظی په‌په

کریستیانو رونالدو در پیامی به خداحافظی په‌په از دنیای فوتبال واکنش نشان داد.

پیام احساسی رونالدو بعد از خداحافظی په‌په

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با انتشار یک پیام احساسی به خداحافظی په‌په واکنش نشان داد. رونالدو در این پیام که در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده، از دوستی و احترام عمیقی که بین او و په‌په وجود دارد، صحبت کرد. او نوشت: «ما همه چیز را در زمین بردیم، اما بزرگترین دستاورد، دوستی و احترامی است که برای تو دارم. تو منحصر به‌فرد هستی برادرم. از تو برای همه چیز متشکرم.»

په‌په، مدافع سابق رئال مادرید و تیم ملی پرتغال، در یک ویدئوی احساسی اعلام کرد که از فوتبال خداحافظی می‌کند. او در این ویدئو از همه کسانی که در طول دوران حرفه‌ای‌اش به او کمک کرده‌اند، تشکر کرد و گفت: «نمی‌توانم از همه مربیانی که به من اعتماد کردند و به من اجازه دادند کارم را انجام دهم، تشکر نکنم. به همه کارکنان باشگاه‌ها و تیم ملی که روح و جوهره این تیم‌ها هستند، تشکر می‌کنم. و می‌خواهم از همه کسانی که در پشت صحنه بودند، تشکر کنم. یک تشکر و یک بغل از قدردانی برای همه شما.»

په‌په در طول دوران حرفه‌ای‌اش ۱۴۱ بازی ملی برای پرتغال انجام داد و در باشگاه‌هایی مانند رئال مادرید، پورتو، بشیکتاش و ماریتمو بازی کرد. او با پرتغال قهرمان یورو ۲۰۱۶ شد و در دوران حضورش در رئال مادرید سه بار لیگ قهرمانان اروپا و سه بار لالیگا را فتح کرد.

2065358

دیدگاه‌ها