کد خبر : 2060789 | 18 مرداد 1403 ساعت 21:03 | 5.3K بازدید | 8 دیدگاه

دربست مستقیم مردان شفیعی به بن‌بست؛

فرش‌آرا 0_1 هیئت فوتبال: مشهدی‌ها نه نمی‌گویند!

تیم فرش‌آرا مشهد به یک شکست خانگی دیگر متحمل شد تا بدترین و ضعیف‌ترین دوران خود را تجربه کند. شاگردان شفیعی در مصاف با هیئت فوتبال قم هم ناکام ماندند.

فرش‌آرا 0_1 هیئت فوتبال: مشهدی‌ها نه نمی‌گویند!

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که فرش‌آرایی‌ها بهترین فرصت را در نبرد خانگی با تیم بسیار جوان هیئت فوتبال قم برای فرار از منطقه سقوط را داشتند، اما یک بار دیگر مقابل چشمان تماشاگران‌شان سرگیجه‌آور به میدان رفتند و برای چهارمین بار سقوط کردند تا با یک امتیاز جزء قعرنشینان محسوب شوند. در نقطه مقابل، تیم هیئت فوتبال قم که پیش از آغاز فصل جدید چنین روزهای فرش‌آرا برایشان تصور می‌شد، دست پُر به خانه بازگشت تا در به موقع‌ترین زمان ممکن در بهترین جایگاه حضور پیدا کنند و با هشت امتیاز به سواحل آرامش بازگردند.

پسران یامولا نه تنها دومین پیروزی خارج از خانه را به‌دست آوردند، بلکه طعم اولین کلین‌‌شیت فصل را هم چشیدند. در این دیدار آن‌ها با گل بازیکن با استعداد تبریزی مهدی قوی‌دل از فرش‌آرا پیش افتادند و با دفاع منطقی و حساب شده از تک گل خود محافظت کردند.

2065296

تیم هیئت فوتبال قم با پیروزی بزرگ در مشهد، هشت امتیازی شد و موقتا به رده پنجم جدول تکیه کرد و در هفته آینده پیش از تعطیلات لیگ میزبان فولاد هرمزگان خواهد بود. آنچه برای قمی‌ها حائز اهمیت بوده، فاصله بسیار زیادشان با تیم‌های پایین جدولی است و همین موضوع برایشان موفقیت‌آمیز قلمداد می‌شود.

فرش‌آرا با وادی ناشناخته‌ای در دیدار آینده‌اش میزبان تیم بسیار آماده کراپ الوند خواهد بود و برای بیرون آمدن از منجلابی که در آن گرفتار شده‌اند، کار فوق‌العاده سختی را پیش‌ روی دارند.

2065297

دیدگاه‌ها