کد خبر : 2060782 | 18 مرداد 1403 ساعت 20:10 | 5K بازدید | 3 دیدگاه

آمادگی فوق‌العاده در دفاع و حمله؛

کراپ 3 _ 0 سفیرگفتمان: قزوینی‌ها به صدر دعوت شدند

سیگنال کراپ برای قهرمانی لیگ برتر با یک پیروزی قاطعانه و بی‌چون و چرا برابر سفیرگفتمان فعال شد و شاگردان کشاورزی یک نمایش تمام و کمال دیگر را از خود نشان دادند.

کراپ 3 _ 0 سفیرگفتمان: قزوینی‌ها به صدر دعوت شدند

به گزارش "ورزش سه"، تیم مدعی جامِ کراپ الوند در پنجمین دیدار خود از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال ایران برابر سفیرگفتمان تهران به پیروزی دست یافت تا با 12 امتیاز به گیتی پسند صدرنشین چسبیده شوند و همچنین سومین کلین‌شیت فصل را رقم بزنند. شاگردان کشاورزی که لیگ برتر و صدرنشینان را به چالش کشیده‌اند، پس از یک نمایش ضعیف در نیمه نخست، با شروع 20 دقیقه دوم شمایل همان تیم کاندید قهرمانی را داشتند و در خانه چهارمین پیروزی فصل را با طرفداران‌شان جشن گرفتند.

تیم سفیرگفتمان تهران که در دیدارهای خارج از خانه بسیار معمولی ظاهر شده است، به لطف درخشش و واکنش‌های خیره کننده سیدعلی قاسم‌پور در نیمه اول تاب آورد، اما در نهایت هیچ شانسی را برای کسب امتیاز در الوند برای خود قائل نشد و مستحق شکست در این مسابقه بود.

کراپی‌ها که فصل گذشته در چنین مقطعی از لیگ برتر حسرت پیروزی را داشتند، حالا با سعید کشاورزی جوان یکی از رویایی‌ترین فصل‌ها را پشت‌سر می‌گذارند و همچنین فرصت این را دارند تا با صدرنشینی به استقبال تعطیلات جام جهانی بروند.

2065270

در این دیدار امیرحسین غلامی، کامبیز گمرکی و سجاد یوسف‌خواه برای کراپ الوند موفق به گلزنی شدند. گمرگی با گلی که مقابل سفیرگفتمان به ثمر رساند، با سه گل زده بهترین گلزن کراپ در این فصل به‌شمار می‌رود.

همچنین سعید مومنی دروازه‌بان ملی‌پوش کراپ با بسته نگه داشتن سنگرتوری‌‌اش برابر سفیرگفتمان، با سه کلین‌شیت بهترین عملکرد را از این حیث داشته است.

تیم کراپ الوند هفته آینده مهمان تیم بحران‌زده فرش آرا مشهد خواهد بود و سفیرگفتمان تهران در دیداری خارج از خانه و سخت به مصاف پالایش نفت بندرعباس می‌رود.

2065273

دیدگاه‌ها