کد خبر : 2060781 | 18 مرداد 1403 ساعت 20:12 | 85.6K بازدید | 186 دیدگاه

پست اینستاگرامی آبی‌ها برای کاکوتا

تیک‌تاک ساعت برای خرید بزرگ استقلال

باشگاه استقلال به صورت رسمی به استقبال اعلام خبر جذب گائل کاکوتا رفت.

تیک‌تاک ساعت برای خرید بزرگ استقلال

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز برای اعلام رسمی‌ خبر جذب گائل کاکوتا آماده است. بازیکن فرانسوی الاصل که برای تیم ملی کنگو به میدان می‌رود، با استقلال به توافق کامل رسیده و قرار است فردا وارد تهران شود تا قرارداد او نیز به صورت رسمی‌ امضا شود.

کاکوتا که 33 سال سن دارد، بازیکن باتجربه‌ای محسوب می‌شود که می‌تواند بسیاری از مشکلات استقلال را در خط میانی حل کند. بازیکن سابق چلسی، حالا آماده حضور در ایران است و رسانه رسمی‌ آبی‌ها نیز به پیشواز اعلام خبر جذب او رفته است.

باشگاه استقلال با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرامی‌ خود، خبر از جذب کاکوتا داده است. در این پست، لوگوهای پریمیر لیگ انگلیس، سری‌آ ایتالیا، لیگ یک فرانسه و لالیگا دیده می‌شود که به نشانه تیم‌های سابق اوست.

2065267

در واقع کاکوتا برای تیم‌های چلسی انگلیس، لاتزیو ایتالیا، آمینس و لنس فرانسه و رایو وایه کانو اسپانیا به میدان رفته و لوگوهای این لیگ‌ها به معنای حضور این بازیکن در تیم‌های یاد شده است.

علاوه بر این، پرچم کنگو نیز در گوشه تصویر دیده می‌شود تا مشخص گردد که جذب کاکوتا قطعی شده و تنها باید منتظر اعلام رسمی‌ این خبر در رسانه‌های باشگاه باشیم.

دیدگاه‌ها