کد خبر : 2060759 | 19 مرداد 1403 ساعت 03:46 | 43.5K بازدید | 47 دیدگاه

پیش‌بینی جالب ماتئوس

نه، بایرن امسال هم حریف لورکوزن نیست

در حالی که فصل جدید فوتبال آلمان از 15 روز دیگر شروع خواهد شد، لوتار ماتئوس لورکوزن را به‌عنوان شانس اول قهرمانی معرفی کرد.

نه، بایرن امسال هم حریف لورکوزن نیست

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، بایر لورکوزن، قهرمان فعلی آلمان، را به عنوان شانس اول فتح بوندسلیگا می‌داند.

او در ستون خود که در مجله ورزشی اسپورت بیلد منتشر شده، نوشت: «نه تنها به این دلیل که آنها قهرمان فصل قبل و تیم شکست‌ناپذیر جام هستند، بلکه همچنان برتری‌های آشکاری نسبت به بایرن، دورتموند و سایرین دارند.» او این واقعیت را برجسته کرد که ژابی آلونسو تقریباً دو سال است که در لورکوزن بوده و شاکله تیم را حفظ کرده است.

ماتئوس خاطرنشان کرد: «لورکوزن توانست با جذب تریر، گارسیا و بلوسیان متحد بماند و به‌طور قابل توجهی خودش را تقویت کند. اگرچه من انتظار ندارم که تیم آلونسو دوباره چنین فصل عالی‌ای داشته باشد.»

با این حال، ماتئوس پیش‌بینی می‌کند که تیم سابقش، بایرن مونیخ، می‌تواند با مربی جدید ونسان کمپانی، یک بار دیگر مدعی قهرمانی باشد.

2004970

ماتئوس به علاقه تیم سابقش به جاناتان تاه، مدافع بایرلورکوزن، اشاره کرد: «بایرن اصلا به تاه نیاز ندارد. شاید فقط برای تضعیف لورکوزن به او نیاز دارند. در یورو شما عملکرد تاه را دیدید. کیم، دایر و ایتو هستند و شاید دی لیخت هم بماند.»

ماتئوس در پایان نوشت: «بایرن به یک فصل بسیار قوی نیاز دارد تا لورکوزن را از تاج و تخت کنار بزند. اگر همه چیز فوراً درست نشود یا شروع تیم بد باشد، صبر بیشتری با مربی جدید لازم است.»

دیدگاه‌ها