کد خبر : 2060742 | 18 مرداد 1403 ساعت 16:19 | 25.2K بازدید | 31 دیدگاه

نه بزرگ به ریچارلیسون

لشگرکشی هواداران الاهلی علیه ستاره برزیلی

برخی مدیران باشگاه و تقریبا همه هواداران الاهلی نمی‌خواهند انتقال ریچارلیسون نهایی شود چون اوسیمن را ترجیح می‌دهند.

لشگرکشی هواداران الاهلی علیه ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، الاهلی تیمی است که مهاجم برزیلی تاتنهام در هفته‌های اخیر با آن پیوند خورده است. در سن 27 سالگی، ریچارلیسون پس از ورود حدود 70 میلیون یورو به خزانه تاتنهام و با دستمزدی بیش از آنچه در حال حاضر دریافت می‌کند، لیگ برتر را ترک خواهد کرد. اما اتفاق در شرایطی می‌افتد که در الاهلی هواداران و حتی مدیران باشگاه او را نمی‌خواهند.

حامی اصلی انتقال ریچارلیسون به الاهلی، مایکل ایمنالو، رئیس کمیته انتقال‌های لیگ عربستان، است. اما اراده او کاملاً بر خلاف میل هواداران و برخی مسئولان الاهلی است که ترجیح می‌دهند ویکتور اوسیمن نیجریه‌ای را به خدمت بگیرد.

"نه" هواداران الاهلی به ریچارلیسون در شبکه‌های اجتماعی ترند شده است. این ستاره برزیلی برای آنها بازیکنی متقاعد کننده نیست زیرا در سال‌های اخیر نه زیاد گل زده و نه از نظر مصدومیت‌ها خوش شانس بوده است.

آنها اوسیمن را بیشتر دوست دارند، اما همه چیز نشان می‌دهد که باید داشتن ریچارلیسون را بپذیرند. اگر انتقال این برزیل تایید شود، او به سایر فوتبالیست‌های معروف دیگر الاهلی، ادوارد مندی، راجر ایبانز، مریح دمیرال، فرانک کسیه و گابری ویگا، ریاض محرز و روبرتو فیرمینو اضافه خواهد شد.

دیدگاه‌ها