کد خبر : 2060740 | 18 مرداد 1403 ساعت 16:09 | 18.1K بازدید | 6 دیدگاه

می‌خواستند این نسل را بسوزانند؛

ادعای عجیب عادل غلامی بعد از نایب‌قهرمانی آسیا

عادل غلامی در صفحه اینستاگرام خود پستی درباره تیم ملی نوجوانان به اشتراک گذاشت.

ادعای عجیب عادل غلامی بعد از نایب‌قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان والیبال ایران چندی پیش موفق شد به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی آسیا دست پیدا کند. شاگردان عادل غلامی در دیدار نیمه نهایی با قدرت ژاپن را شکست دادند، اما در مسابقه فینال برابر چین کار را واگذار کردند تا دستشان از کسب مدال طلا باز بماند.

البته باید به این موضوع هم توجه داشت که تیم ملی نوجوانان ایران کمتر از چهار ماه در کنار یکدیگر حضور داشتند و این نایب قهرمانی نیز برای آنها دستاورد خوبی بود.

عادل غلامی حالا با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درباره چگونگی شکل‌گیری تیم ملی نوجوانان صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او نوشت: " دی ماه ۱۴۰۲ بود در روزهایی که همه به فکر تیم ملی بزرگسالان بودن برای راهیابی به المپیک دیدم تصمیم بر این است که تیم نوجوانان شکل نگیرد و تیم زیر ۱۷ سال به مسابقات نوجوانان برود از فدراسیون وقت آقای مرادی خواستم که بروم و این نسل را در مسابقات کشوری ببینم و اگر خوب باشند تیم نوجوانان شکل بدهیم و موافقت شد و فدراسیون جدید و شخص آقای تقوی کاملا حامی این تیم بود که شکل بگیرد و امروز خدا را شاکرم که نگذاشتیم نسلی عالی سوخت شود و خوشحالم که فرزندانی برومند و رشید به والیبال ایران معرفی کردیم نسلی پرتلاش و نابغه که در کمتر از ۴ ماه از فاکتورهای اولیه والیبال به این سطح از کیفیت رسیدند نسلی پر تلاش مسئولیت‌پذیر و با غیرت ایرانی و باید از کادر عزیزم که دلسوزانه و برادرانه در کنار این بچه‌ها بودند تشکر کنم و کار کردن با شماها باعث افتخار من بود."

دیدگاه‌ها