کد خبر : 2060737 | 18 مرداد 1403 ساعت 15:52 | 42.1K بازدید | 154 دیدگاه

رقابت برای یازده تای سوپرجام

آردا یا براهیم: آنچلوتی سرگیجه گرفت

براهیم و آردا گولر، برجسته‌ترین‌های رئال در تور آمریکا، هر دو در آرزوی رسیدن به ترکیب اصلی رئال در سوپرجام هستند.

آردا یا براهیم: آنچلوتی سرگیجه گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حال حاضر خود را برای سوپرجام اروپا، چهارشنبه آینده برابر آتالانتا در ورشو آماده می‌کند. تیم به رهبری کارلو آنچلوتی دیروز پس از پایان تور آمریکا که با پیروزی مقابل چلسی و شکست برابر بارسا و میلان همراه بود، به مادرید برگشت.

برابر چلسی در روزی که آردا گولر و اندریک به میدان نرفتند (چون خستگی عضلانی داشتند) براهیم و وینیسیوس درخشیدند. براهیم روی پاس عالی وینیسیوس گل دوم رئال را زد و بهترین بازیکن میدان نیز شناخته شد.

براهیم به عنوان چهارمین بازیکن با بیشترین دقایق بازی (225) و با جایزه MVP مقابل چلسی، تور را به پایان رساند. بازیکن سابق میلان، فصل گذشته کم و بیش توانست برای رئال به میدان برود و حالا آرزوی کسب جایگاهی در جمع یازده تای اصلی آنچلوتی مقابل آتالانتا را دارد.

2065177

او پس از دوئل مقابل لندنی‌ها اظهار داشت: «من آماده، بسیار مشتاق و گرسنه هستم تا به پیروزی و موفقیت در بهترین باشگاه جهان ادامه دهم. من همیشه خودم را به بهترین شکل آماده می‌کنم. در سکوت سخت کار می‌کنم و بعد همه چیز به خودی خود درست خواهد شد.»

با توجه به اینکه امباپه تازه به رئال پیوسته و اندریک در اولین بازی‌هایش در رئال شک و تردید ایجاد کرده، براهیم خود را در ترکیب ثابت رئال برابر آتالانتا می‌بیند.

آردا گولر نیز که بهترین بازیکن رئال مادرید در مقابل میلان و بارسلونا بود نیز چنین رؤیایی دارد. در واقع براهیم و آردا برای یک جایگاه در ترکیب اصلی سوپرجام می‌جنگند.

2065181

آنچلوتی قبلاً گفته بود که بازیکن سابق فنرباغچه با فرم بسیار خوبی به پیش فصل رسیده است و نسبت به فصل گذشته که به شدت تحت تأثیر مشکلات بدنی قرار گرفته بود، شرایط متفاوتی دارد. 

براهیم و آردا در بهترین فرم هستند و این دردسری شیرین برای کارلتو خواهد بود که بالاخره از کدام یک در ترکیب ثابت استفاده کند.

دیدگاه‌ها