کد خبر : 2060717 | 18 مرداد 1403 ساعت 14:19 | 37.9K بازدید | 27 دیدگاه

شایعات درست بود؟

گوندوگان در استانبول: عکسی که بارسا را نگران کرد

انتشار تصویری از ایلکای گوندوگان در فرودگاه ال پرات بارسلونا برای رفتن به استانبول، شایعات جدایی او از بارسلونا را قوت بخشیده است.

گوندوگان در استانبول: عکسی که بارسا را نگران کرد

به گزارش "ورزش سه"، گوندوگان دو روز مرخصی دارد و راهی استانبول شد تا به سرعت شایعات جدایی او قوت بگیرند. الان ایلکای گوندوگان در استانبول است و این آخرین چیزی بود که هواداران بارسا انتظارش را داشتند. این در کنار شایعات و اخباری که در هفته های اخیر در مورد پیشنهاد فنرباغچه و گالاتاسرای برای جذب هافبک آلمانی مطرح شده، طبعا نگرانی هایی را در بارسلونا ایجاد می کند.

 در بارسلونا، اغلب بازیکنان، از جمله ایلکای گوندوگان، به دلیل مشکلات فرپلی مالی، قابل انتقال هستند. در این شرایط غافلگیرکننده، گوندوگان انگیزه‌ای بالا برای ادامه حضور در بارسلونا دارد و هانسی فلیک هم روی او حساب باز کرده است. او یک سال از قراردادش باقی مانده و یک گزینه تمدید اختیاری نیز دارد.

با این حال، شایعات متعددی در ترکیه درباره سرنوشت احتمالی این فوتبالیست مطرح شده است. آنها ادعا می‌کردند که گالاتاسرای، قهرمان ترکیه، پیش از این با پدر و ایجنت گوندوگان به توافق رسیده است. اما نه بارسلونا و نه گالاتاسرای آن را تایید نکردند. سپس شایعات مذاکرات مخفی فنرباغچه با ایلکای منتشر شد و حالا این سفر ناگهانی. باید منتظر اخباری تازه از ستاره آلمانی باشیم؟

دیدگاه‌ها