کد خبر : 2060715 | 18 مرداد 1403 ساعت 14:06 | 19.6K بازدید | 12 دیدگاه

تصویر خبرساز ستاره سیتی از تقویم سرسام‌آور

روبن دیاس، مدافع منچسترسیتی، تصویری از برنامه بازی‌های این تیم در فصل جدید منتشر کرده که در فضای مجازی بازتاب زیادی داشت.

تصویر خبرساز ستاره سیتی از تقویم سرسام‌آور

به گزارش "ورزش سه"، روبن دیاس عکسی از تقویم مسابقات فصل آینده منچسترسیتی را به اشتراک گذاشته و همین باعث شده هواداران نگرانی‌های خود را برای فشاری که بازیکنان پپ گواردیولا متحمل می‌شوند، اعلام کنند.

دیاس به تازگی پس از پایان مرخصی به دنبال حذف از یورو 2024 همراه پرتغال، به تمرینات منچسترسیتی پیوسته تا خودش را برای فصل جدید آماده کند.

در حالی که تیم پپ گواردیولا در مجموع 4 بازی دوستانه انجام داد، اغلب بازیکنان مطرح این تیم به دلیل حضور در یورو یا کوپا آمه‌ریکا دیرتر به اردو اضافه شدند.

دیاس عکسی از برنامه احتمالی خود به اشتراک گذاشت و این پست را با برچسب: "موقعیت: شما برای سیتی بازی می‌کنید‌" منتشر کرد.

این برنامه دارای کد رنگی است که در آن مسابقات هر هفته لیگ برتر با رنگ سبز مشخص شده، بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا با رنگ بنفش و مسابقات جام حذفی داخلی نیز با رنگ قرمز مشخص شده است.

جام باشگاه‌های جهان که در ژوئن آینده آغاز می‌شود نیز در این برنامه مشخص شده است.
هواداران بلافاصله از حجم سنگین برنامه بازیکنان منچسترسیتی غافلگیر شدند چون این باشگاه قرار است در فرمت جدید دو تورنمنت یعنی چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کند.

یک کاربر ایکس نوشت: "این مسابقات خیلی زیاد است. چمپیونزلیگ باید 32 تیمی باشد و هیئت لیگ برتر انگلیس باید تیم‌های لیگ را به عدد 18 کاهش دهد."

یک کاربر دیگر اضافه کرد: "این کمکی نمی‌کند چون یوفا و فیفا از روزهای تعطیل متنفر هستند. اگر تیم‌های لیگ برتر یا تیم‌های چمپیونزلیگ را کاهش دهید، رقابت جدیدی برای پر کردن برنامه خالی ایجاد می‌شود. فوتبال اکنون یک ماشین چاپ پول است!"

یک هوادار رئال مادرید نوشت: "رئال مادرید در این فصل در 7 رقابت بازی می‌کند... این در مقایسه با آن چیزی نیست."

یک هوادار دیگر هم برای شوخی با رودری نوشت: "من برای پاهای رودری دلواپسم."

دیدگاه‌ها