کد خبر : 2060714 | 18 مرداد 1403 ساعت 14:01 | 21.1K بازدید | 30 دیدگاه

روزنامه اماراتی:

شباب الاهلی سپاهان و زمین را با هم شکست داد!

روزنامه الخلیج در گزارشی از پیروزی شباب الاهلی، از کیفیت پایین زمین استادیوم نقش جهان انتقاد کرده است.

شباب الاهلی سپاهان و زمین را با هم شکست داد!

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه الخلیج در گزارشی به پیروزی مهم شباب الاهلی برابر سپاهان اشاره کرده و نوشته است: شباب الاهلی در اولین آزمون رسمی خود در فصل 2024-2025 موفق شد به مرحله دوم مقدماتی لیگ نخبگان آسیا برسد. آنها نه تنها رقیبشان بلکه زمین نامناسب ورزشگاه را نیز پشت سر گذاشت، زیرا بازیکنان در استفاده از توپ با مشکلاتی روبرو بودند. این مشکلات حتی باعث شد تا حسن حمزه، دروازه‌بان شوالیه‌های سرخ، در دقیقه 44 با دریافت گلی غیرمنتظره شوکه شود؛ ضربه‌ای پرقدرت که پس از برخورد با زمین به درون دروازه رفت.

سردار آزمون، مهاجم ایرانی، خیلی زود نشان داد که خریدی ارزشمند برای شباب الاهلی است. او تنها یک دقیقه پس از ورود به زمین در دقیقه 62، گل تساوی را به ثمر رساند. سپس یحیی الغسانی که در پایان فصل گذشته نیز درخشیده بود، با دو گل خود به همراه یوری سزار، تیم سپاهان را در وقت‌های اضافی شکست دادند.

شباب الاهلی اکنون برای روبرو شدن با الغرافه قطر در 13 اوت آماده می‌شود و برنده این دیدار مستقیماً به گروه غرب آسیا که شامل 12 تیم از جمله قهرمان آسیا، العین، است، صعود خواهد کرد.

پائولو سوزا، سرمربی پرتغالی شباب الاهلی، در اولین وظیفه رسمی خود موفق عمل کرد، هرچند که هنوز برای قضاوت قطعی درباره او زود است. «الفرسان» با تمامی بازیکنان خارجی خود وارد میدان شدند، زیرا قوانین AFC برای لیگ نخبگان اجازه این کار را می‌دهد، برعکس سپاهان که بیشتر با ترکیبی از بازیکنان ایرانی بازی کرد.

دیدگاه‌ها