کد خبر : 2060713 | 18 مرداد 1403 ساعت 13:54 | 27.4K بازدید | 16 دیدگاه

نه ترکیب مشخص است، نه سیستم

9 روز تا مستایا: بارسلونای پر از ابهام فلیک

هانسی فلیک که 9 روز بعد اولین بازی خود را مقابل والنسیا به عنوان مربی بارسا پیش رو دارد، هنوز باید ابهامات زیادی را برطرف کند.

9 روز تا مستایا: بارسلونای پر از ابهام فلیک

به گزارش "ورزش سه"، تنها 9 روز تا شروع فصل رسمی لالیگا برای بارسا باقی مانده است، شنبه 17 آگوست (27 مرداد) برابر والنسیا در مستایا (21:30 به وقت محلی). اما بارسای هانسی فلیک هنوز باید بسیاری از ابهامات را در مورد ترکیب خود برطرف نکرده و مشخص نیست با چه سیستم و چه نفراتی در این بازی حاضر خواهد شد.

فلیک فعلا خبر خوش بابت خرید دنی اولمو را دریافت کرده، اما هنوز نتوانسته تعداد قابل توجهی از بازیکنان تیم اصلی را تمرین بدهد. اریک گارسیا، پائو کوبارسی و فرمین لوپز در المپیک به سر می‌برند، لامین یامال و فران تورس از شنبه زیر نظر او تمرین خواهند کرد و بدتر اینکه بارسا همچنان پنج مصدوم دارد: دی یونگ، رونالد آرائوخو، گاوی، پدری و آنسو فاتی.

دفاع راست

اینجا ابهام بیشتر از همیشه است در سمت راست، بارسا هنوز بازگشت ژوائو کانسلو را نهایی نکرده و به نظر نمی‌رسد که علاقه‌ای به هزینه بزرگ برای تقویت دفاع راست داشته باشد. اگر کانسلو را برنگردانند، کنده دوباره به عنوان یک گزینه برای سمت راست معرفی می‌شود، اگرچه فلیک، هکتور فورت و الکس وایه را نیز در اختیار دارد.

دفاع چپ

اینجا الکس بالده هست که به او وعده پست اصلی داده شده، اما بالده به تازگی از یک مصدومیت طولانی مدت بازگشته است. به عنوان یک جایگزین جرارد مارتین وجود دارد که فلیک واقعاً به سبک بازی او علاقه دارد و پتانسیل حضور در تیم اول را در او می‌بیند. همچنین الکس وایه که او را در تور در پست دفاع راست نیز قرار داد.

2065136

دفاع مرکزی

فلیک یک لیست هشت نفره از مدافعان با آرائوخوی مصدوم دارد. اینجا او باید در مورد رد کردن تعدادی از آنها تصمیم بگیرد. در باشگاه می‌گویند که لنگله گزینه اصلی جدایی است، اگرچه دستمزد او بسیار بالاست. اینیگو مارتینز در انتظار ثبت قراردادش است و شاید کریستنسن به پست هافبک دفاعی منتقل شود.

خط میانی

با توجه به اینکه اوریول رومئو به خیرونا قرضی برگشته، فلیک روی جوانانی چون مارک کاسادو و مارک برنال که می‌توانند گوندوگان یا گاوی را همراهی کنند، حساب کرده است. البته در این مورد مربی هیچ اظهار نظری نکرده است. علاوه بر این، در منطقه میانی، دنی اولمو، پدری، فرمین و پابلو توره نیز حضور دارند.

خط حمله

اینجا هم یکی دو بازیکن باید رد شوند. لامین یامال، ویتور روکه، فران تورس، آنسو فاتی، رافینیا، پائو ویکتور، لواندوفسکی در خط حمله هستند و هیچکس جز روکه تمایلی برای جدایی ندارد.

دیدگاه‌ها