کد خبر : 2060710 | 18 مرداد 1403 ساعت 13:32 | 59.7K بازدید | 13 دیدگاه

انگیزه اریک برای برتری برابر فرانسه

نقره المپیک را دارم، حالا طلا می‌خواهم

اریک گارسیا سه سال پیش با اسپانیا نقره فوتبال المپیک را در توکیو گرفت و حالا دوباره در یک‌قدمی طلا قرار گرفته است.

نقره المپیک را دارم، حالا طلا می‌خواهم

به گزارش "ورزش سه"، دو حضور در المپیک و دو مدال. مورد اریک گارسیا در نوع خود جالب است. او پس از نقره تلخ توکیو، دومین تجربه المپیک خود را با یک مدال دیگر به پایان خواهد رساند و امیدوار است این یکی طلا باشد. در راه رسیدن به طلای مورد انتظار، اسپانیا باید فردا (19.30) فرانسه را شکست دهد. آنها در نیمه نهایی مراکش را در یک بازی نفسگیر 2-1 شکست دادند.

اریک در مورد بازی فردا گفت: «خوشبختانه من یک نقره المپیک دارم ولی حالا طلایش را می‌خواهم. آن روز در فینال توکیو کاملاً ویران شدم (شکست از برزیل). ما حتی نقره را بعد از شکست مقابل برزیل جشن نگرفتیم. هدف از زمانی که در ماه جولای اردو را شروع کردیم، رسیدن به فینال و کسب مدال طلا بود. ما باید این طلا را ببریم و به آن خیلی هم نزدیک هستیم.»

2065130

در فینال فرانسه را ترجیح می‌دادید یا مصر؟ «ما روی خودمان تمرکز کرده‌ایم. می‌دانستیم که در هر صورت بازی سختی خواهد بود و مهم نبود در فینال به چه تیمی برخورد کنیم. در نهایت فرانسه میزبان است و باید مقابل یک تیم بسیار خوب رقابت کنیم. اما در مقابل مصر نیز بازی دشوار می‌شد. آنها در واقع در مرحله گروهی ما را شکست دادند. ما مدت کوتاهی را در دهکده بازی‌ها گذراندیم، زیرا در فوتبال باید سفرهای زیادی داشته باشیم. اما اکنون در حال بازگشت به پاریس هستیم. می‌خواهیم از این تجربه نهایت لذت را ببریم و امیدوارم با طلا برگردیم.»

دیدگاه‌ها