کد خبر : 2060706 | 18 مرداد 1403 ساعت 13:14 | 26.6K بازدید | 35 دیدگاه

اولین تمرین در چمن والدبباس

امباپه پا به توپ شد: استارت برای سوپرجام (عکس)

کیلیان امباپه امروز برای اولین بار به عنوان بازیکن رئال پا به توپ شد تا خود را برای اولین جام فصل (سوپرجام اروپا) آماده کند.

امباپه پا به توپ شد: استارت برای سوپرجام (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امباپه ساعاتی پیش اولین جلسه تمرینی خود روی چمن کمپ ورزشی والدبباس را پشت سر گذاشت.

ستاره فرانسوی، همراه با سایر بازیکنان ملی پوشی که دیروز به تمرینات اضافه شدند، با هدف قرار گرفتن در ترکیب ثابت رئال در سوپرجام اروپا استارت زد. کیلیان دیروز تست‌های پزشکی روتین قبل از شروع تمرینات را پشت سر گذاشت و در سالن بدنسازی کنار جود بلینگام و دیگر ملی پوشان غایب در تور آمریکا کار کرد.

2065125

هم امباپه و هم بقیه بازیکنانی که دیروز به تمرینات پیوستند، شامل دنی کارواخال، فرلاند مندی، کاماوینگا، شوآمنی، والورده و بلینگام، یک پیش فصل سریع و کوتاه را زیر نظر پینتوس، بدنساز رئال، خواهند داشت.

تنها یک هفته پیش از رویارویی با آتالانتا باید دید این بازیکنان چطور خود را به مهمترین بازی قبل از شروع لالیگا خواهند رساند.

2065127

همه آنها برای آنچلوتی بازیکنان ثابت و بی‌جانشین هستند که باید در مورد حضورشان در ترکیب اصلی تصمیم گرفته شود. روزهای بسیار کمی برای آماده سازی این بازیکنان وجود دارد و البته همه آنها هفته‌هاست که برنامه تمرینی مشخصی را دنبال می‌کنند تا آمادگی خود را حفظ کنند. به نظر همگی یا اکثر این بازیکنان برای سوپرجام در دسترس خواهند بود.

2065126

دیدگاه‌ها