کد خبر : 2060703 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:57 | 104.3K بازدید | 52 دیدگاه

عکس باورنکردنی از پدیده جدید کشتی ایران

تصویری از حسن یزدانی و سعید اسماعیلی منتشر شده که به سال 2018 باز می‌گردد.

عکس باورنکردنی از پدیده جدید کشتی ایران

به گزارش "ورزش سه"، سعید اسماعیلی و حسن یزدانی امروز روی تشک کشتی خواهند رفت، سعید برای کسب مدال طلا و حسن برای رسیدن به فینال و افتخارآفرینی برای ایران در المپیک پاریس، اما نکته قابل توجه تصویری است که حدود 6 سال پیش از یزدانی و اسماعیلی ثبت شده است!

حسن یزدانی و سعید اسماعیلی در سال 2018 عکس یادگاری با یکدیگر گرفتند که امروز معنای خاصی پیدا کرده است، اسماعیلی که در آن دوران در آغاز راه خود قرار داشته با ذوق و انگیزه‌خاصی در کنار حسن یزدانی قهرمان کشتی آزاد قرار گرفته بود و قطعا در آن لحظه خیلی دوست داشته که روزی مانند یزدانی باشد و حالا در مسیر افتخارآفرینی برای ایران و کشتی قرار دارد و یک قدم تا طلای المپیک فاصله دارد.

امروز فرصت ویژه‌ای برای سعید اسماعیلی خواهد بود تا مقابل قهرمان دوران نوجوانی خود بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد و در کنار او به افتخارآفرینی برای ایران ادامه دهد.

2065117

گفته می‌شود که این دو ورزشکار ایران از لحاظ خصوصیات اخلاقی و رفتاری درون و بیرون از تشک کشتی شباهت زیادی با یکدگیر دارند.

امروز حسن یزدانی از حدود ساعت 14:00 کار خود را آغاز خواهد کرد و سعید اسماعیلی حدود ساعت 21:30 برای برگزاری کشتی فینال آماده می‌شود.

دیدگاه‌ها