کد خبر : 2060702 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:56 | 23K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی قهرمان اروپا: یوونتوس از ما باج می‌گیرد!

جان پیه‌رو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا، تایید کرد که تیون کوپماینرز به یوونتوس می‌رود.

سرمربی قهرمان اروپا: یوونتوس از ما باج می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، جان پیه‌رو گاسپینی، سرمربی آتالانتا، فاش کرد که تیون کوپماینرز، تصمیم دارد به یوونتوس برود، با بیانکونری‌ها به توافق رسیده و به همین دلیل ترجیح داده در این مدت با آتالانتا تمرین نکند.

سرمربی فعلی تیم قهرمان لیگ اروپا امروز با روزنامه ایکو دی برگامو مصاحبه‌ای انجام داد و این خبر را تایید کرد.

گاسپرینی تایید کرد که از نظر او همه چیز با کوپماینرز در آتالانتا خوب پیش می‌رفت تا اینکه هفته گذشته این بازیکن هلندی تصمیم گرفت با هم‌تیمی‌هایش تمرین نکند.

در نتیجه، این مربی احساس می‌کند که این بازیکن دیگر بخشی از تیم نیست، چون او هیچ شانس دیگری برای نگه داشتن این بازیکن 26 ساله نمی‌بیند. 

گاسپرینی گفت: "اوضاع با کوپماینرز تا پایان هفته گذشته خوب پیش می‌رفت. این بازیکن تصمیم گرفته به یوونتوس برود، او از قبل توافق کرده است. او استرس داشت و تصمیم گرفت دیگر با ما تمرین نکند یا بازی نکند. و با این وضعیت، دیگر برای تیم یا هم‌تیمی‌هایش مفید نیست.

2065116

باشگاه نیز به نوبه خود موضعی بسیار قاطعانه اتخاذ کرده است. احساس می‌کنند که در این وضعیت از آن‌ها باج گرفته شده است. موضعی که با بسیاری از مواقع دیگر در گذشته که باشگاه دارایی‌های ارزشمندی را به تیم‌های بزرگ فروخته بود، متفاوت است."

اگرچه شایعات زیادی درباره پیوستن کوپماینرز به یوونتوس در فصل نقل و انتقالات تابستانی مطرح شده، اما با وجود اینکه این بازیکن روی شرایط شخصی به توافق رسیدن، دو باشگاه هنوز بر سر مبلغی به توافق رسمی نرسیده‌ا‌ند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که آتالانتا برای فروش این بازیکن مبلغ 60 میلیون یورو را تعیین کرده، در حالی که یوونتوس در پایان جولای آماده ارائه پیشنهاد 45 میلیون یورویی بود.

دیدگاه‌ها