کد خبر : 2060699 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:53 | 65.6K بازدید | 37 دیدگاه

اینزاگی: از شکست به الاتحاد غافلگیر نشدم

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از شکست مقابل الاتحاد احساس می‌کند که اینترمیلان در مسیر درستی قرار دارد.

اینزاگی: از شکست به الاتحاد غافلگیر نشدم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته برای اولین بار در بازی‌های پیش فصل شکست خورد. نراتزوری پیش از این تیم‌هایی مانند لوگانو، پرگولتسه و لاس پالماس را شکست داده بود و سپس مقابل پیه‌زا به تساوی رسیدند.

اما شب گذشته اینتر مقابل الاتحاد عربستان از لیگ روشن شکست خورد. اینتر روز شنبه 17 آگوست در اولین بازی فصل جدید سری A به مصاف جنوا می‌رود.

باخت به الاتحاد شاید برای اینتر اهمیت چندانی نداشت. اینتر می‌داند که شروع رقابت‌های فصل جدید خیلی دور نیست و در مقابل الاتحاد، مشخصاً در سطحی که باید در دیدار با جنوا باشند، نبودند. آخرین بازی اینتر در پیش فصل مقابل چلسی برگزار می‌شود.

2065112

اینزاگی درباره شکست شب تیمش گفت: "ما خوب شروع کردیم. موقعیت‌های زیادی خلق کردیم. پس از گل آن‌ها مطمئناً می‌توانستیم بهتر عمل کنیم اما فضاها را به خوبی نبستیم و سرعت کافی را هم نداشتیم.

ما می‌دانیم که باید پیشرفت کنیم و می‌دانیم که کجا باید این کار را انجام دهیم. نتیجه این بازیکن من را غافلگیر نکرد. همه بازی‌های دوستانه، مراحل منتهی به بازی مقابل جنوا در 17 آگوست است. امسال در پیش فصل حریفان سرسختی را پیش رو داشتیم، اما پسرها نگرش و ذهنیتی عالی دارند."

دیدگاه‌ها