کد خبر : 2060696 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:27 | 67.8K بازدید | 59 دیدگاه

مادرید انتظارش را نداشت

شوک بزرگ: بایرن رئال را روی پل برد!

رسانه‌های اسپانیایی نوشته‌اند مدیران رئال اصلا انتظار نداشتند بایرن در مورد آلفونسو دیویس تغییر استراتژی بدهد و همین تابستان او را برای فروش بگذارد.

شوک بزرگ: بایرن رئال را روی پل برد!

به گزارش "ورزش سه"، درست در روزهایی که رئال مادرید تمدید قرارداد فرلاند مندی را نهایی می‌کند، بایرن در مورد آلفونسو دیویس تغییر عقیده داده و ستاره کانادایی را همین تابستان در فهرست فروش گذاشت. اتفاقی که در مادرید کسی انتظارش را نداشت چرا که درست یک ماه پیش اولی هوینس، رئیس افتخاری بایرن، گفته بود دیویس اگر تمدید نکند نیز فروخته نخواهد شد و می‌تواند تابستان بعد رایگان برود. موردی که باعث خوشحالی رئال شد که با این بازیکن به توافق اولیه نیز رسیده است.

در واقع ابتدا قصد مدیران بایرن این بود که دیویس یک سال باقیمانده از قراردادش را تا ژوئن 2025 به پایان برساند، اما با توجه به امتناع ادامه دار بازیکن از پذیرش پیشنهاد تمدید (14 میلیون یورو دستمزد در هر فصل)، بایرن تصمیمی متفاوت گرفته و حالا می‌خواهد او را در این بازار تابستانی بفروشد. گفته می‌شود قیمت اولیه 50 میلیون یورو است.

این موضوع برنامه‌های رئال مادرید را که قصد نداشت خریدی به جز امباپه و اندریک داشته باشد و در عوض قرارداد فرلاند مندی (رقیب اصلی دیویس برای پست دفاع چپ) را تمدید کند، کاملا بر هم خواهد زد.

به این ترتیب، اکنون رئال باید تصمیمی فوری بگیرد. قرار نبود حتی در پست دفاع میانی پولی خرج شود، اما در مورد دیویس، اکنون این خطر وجود دارد که بازیکنی که مدت‌هاست به عنوان یک هدف اصلی برای رئال مطرح شده، از دستشان فرار کند. رئال برای دیویس حاضر نیست بیشتر از 35 میلیون یورو بدهد و مذاکرات پیش رو با بایرن بسیار تعیین کننده خواهد بود.

دیدگاه‌ها