کد خبر : 2060694 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:18 | 32.5K بازدید | 8 دیدگاه

چطور پیشرفت کنم آقای گواردیولا؟

ویدیویی که وایرال شد: توصیه تاریخی پپ به پدیده بارسا

ویدیویی از گفت‌وگوی چهار سال پیش پپ گواردیولا با پائو ویکتور، پدیده این روزهای بارسا، بازتاب جالبی در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

ویدیویی که وایرال شد: توصیه تاریخی پپ به پدیده بارسا

به گزارش "ورزش سه"، پائو ویکتور (22 ساله) بازیکنی است که تابستان امسال از او بیشتر از هر بازیکنی در بارسا صحبت شده است. فوتبالیستی اهل سنت کوگات دل والس کاتالونیا، یک پیش فصل عالی در بارسلونا داشت. ویکتور در تور آمریکا سه گل زد و یک پاس گل داد، از جمله دو گل مقابل رئال مادرید، تا نوید ظهور یک پدیده جدید را بدهد.
پس از یک سال عالی با بارسا اتلتیک، که در آن 20 گل به ثمر رساند و خود را به عنوان بهترین گلزن در لیگ سه اسپانیا تثبیت کرد، بارسلونا نزدیک به دو و نیم میلیون برای خرید دائمی او به خیرونا پرداخت کرد.

این در حالی است که ویکتور تا چهار سال پیش تصور نمی کرد روزی به پیراهن بارسا برسد. در سال 2020، زمانی که او بازیکن تیم جوانان خیرونا بود، به سختی حتی به عنوان بازیکن ثابت بازی می‌کرد و در یک گفت‌وگوی یوتیوبی، از این قضیه برای پپ گواردیولا گلایه کرده بود.

ویدیویی این روزها دست به دست می‌شود که مربوط به سال 2020 است. پپ در مصاحبه‌ای با یک کانال یوتیوب به نام "Post United" شرکت کرده بود.

2065104
2065105

آنجا پائو ویکتور که هنوز کسی او را نمی‌شناخت، از پپ توصیه‌ای خواست: «سلام، من پائو ویکتور، بازیکن جوانان خیرونا هستم. امسال دقایق زیادی به من بازی نرسیده، با وجود اینکه خوب تمرین می‌کنم. آنقدر که دوست دارم بازی نمی‌کنم. من از شما راهنمایی می‌خواهم تا بدانم چگونه می‌توانم پیشرفت کنم.»

و اما پاسخ گواردیولا: «من نمی‌توانم به تو توصیه‌ای کنم که چگونه پیشرفت کنی، زیرا تو را ندیده‌ام و مطمئناً مربی‌ات، تو را بهتر می‌شناسد. زندگی اینگونه است و نحوه مواجهه تو با آن اهمیت دارد. اینجا نشان داده می‌شود که آیا کسی ارزشش را دارد یا نه. دو گزینه داری، یا فقط گلایه و شکایت کنی یا اینکه به مربی ثابت کنی حساب کردن روی پائو ویکتور ارزشش را دارد.»

به نظر ویکتور این توصیه پپ گواردیولا را آویزه گوش قرار داد و به جای گلایه آنقدر تمرین کرد تا بالاحره از جوانان خیرونا به پیراهن تیم اول بارسلونا رسید.

دیدگاه‌ها