کد خبر : 2060692 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:15 | 9K بازدید | 8 دیدگاه

تعیین سرنوشت میزبانی سرخابی‌ها تا ساعاتی بعد

امیرحسین روشنک اعلام کرد محل برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس و استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ تا ساعاتی بعد مشخص خواهد شد.

تعیین سرنوشت میزبانی سرخابی‌ها تا ساعاتی بعد

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ، صبح امروز در گفتگویی با یک برنامه تلویزیونی درباره شرایط ورزشگاه‌ها و محل میزبانی استقلال و پرسپولیس صحبت کرد. او در خصوص دلیل شرایط نامطلوب ورزشگاه‌ها گفت: بحث زیرساخت‌ها و اماکن ورزشی مستقما با وزارت ورزش مرتبط است و طبیعتا شرکت توسعه و تجهیز مسئول ساخت و تجهیز اماکن ورزشی در سرتاسر کشور است و باید از مسئولان این شرکت در این باره سوال کنید.

او درباره محل میزبانی پرسپولیس و استقلال در فصل جدید گفت: امروز به طور قطعی مشخص خواهد شد. ما دیروز جلسه‌ای در مرکز ملی فوتبال داشتیم و صحبت‌هایی شد و مباحثی مطرح شد و خود دو باشگاه هم اذعان داشتند که به این شرایط در تهران نمی‌توانند میزبان باشند. ما پیشنهادشان را شنیدیم.

روشنک توضیح داد: آقای سمیعی نامه‌نگاری‌هایی با اداره کل ورزش استان خراسان رضوی در خصوص ورزشگاه امام رضا داشتند که اگر مجوزهای لازم گرفته شود، آنجا می‌توانند میزبانی کنند. هنوز مشخص نیست و جوابشان را نگرفته‌اند. البته با توجه به اینکه استقلال در هفته اول در قزوین میزبان است، ما برای این تیم یک هفته بیشتر فرصت دارم، اما با توجه به محدودیت‌هایی که داشتیم در خصوص بحث میزبانی پرسپولیس در بازی با ذوب‌آهن بحث شد.

او در پایان گفت: آقای درویش پرسیدند سازمان لیگ چه پیشنهادی دارد و امکان برگزاری بازی در کدام استادیوم‌ها هست و ما هم یکی دو جا را گفتیم. با توجه به اینکه اراک در هفته اول میهمان است، پرسپولیس می‌تواند آنجا میزبان باشد. مدیرعامل پرسپولیس موافقت اولیه با این قضیه داشتند و قرار شد تا یکی دو ساعت آینده مجوزهای لازم را اخذ کنیم، گرچه از روزهای قبل هم پیگیر این قضیه بودیم که بتوانیم این بازی در اراک برگزار کنیم، اما فکر می‌کنم امروز تا قبل از ظهر مشخص شود و ما رسما اعلام کنیم.

دیدگاه‌ها