کد خبر : 2060691 | 18 مرداد 1403 ساعت 12:06 | 20.2K بازدید | 32 دیدگاه

درس جالب سرمربی با جیب‌برها؛

آرتتا جیب بازیکنان آرسنال را خالی کرد!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، به صورت مخفیانه تیمی از جیب‌برهای حرفه‌ای را استخدام کرد تا به بازیکنان آرسنال درس جالبی بدهد.

آرتتا جیب بازیکنان آرسنال را خالی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، ایده حضور میکل آرتتا روی نیمکت آرسنال به خوبی جواب داده و این مربی جوان تیم سابق خود را به مدعی قهرمانی لیگ برتر انگلیس تبدیل کرده است.

آرسنال طی دو فصل اخیر لیگ برتر رقابت بسیار نزدیکی با منچسترسیتی داشته، اما در نهایت جام را به این تیم واگذار کرده است.

قبل از شروع فصل جدید لیگ برتر انگلیس، اتلتیک گزارش جالبی از حضور آرتتا روی نیمکت آرسنال منتشر کرد و به برخی نکاتی اشاره کرده که این مربی توانسته با بهره‌گیری از آن توپچی‌های لندنی را آماده رقابت‌های بزرگ کنند.

در بخشی از این گزارش آمده که آرتتا در یک وعده شام با بازیکنانش، به صورت مخفیانه تیمی از جیب‌بران حرفه‌ای را استخدام کرد. این افراد وظیفه داشتند که دور میزها بچرخند، تلفن‌ همراه و کیف پول‌های بازیکنان آرسنال را از روی میز بردارند.

2065102

در پایان صرف غذا، آرتتا برخاست و از تمامی اعضای تیم خواست که جیب‌های خود را خالی کند. تعدادی از بازیکنان پول زیادی را از دست داده بودند.

اتلتیک نوشته هدف آرتتا از این ایده این بوده که به تیم خود اهمیت آماده بودن، هوشیاری و اقدام به موقع را در همه زمان‌ها آموزش دهد. این نوع تفکر نوآورانه بخشی از اقدامات مختص به آرتتاست که هر موقعیتی را فرصتی برای یادگیری و پیشرفت می‌بیند.

دیدگاه‌ها