کد خبر : 2060685 | 18 مرداد 1403 ساعت 11:23 | 16.2K بازدید | 7 دیدگاه

جیانلی -انگاپت، پایان جدید نبرد فوق‌ستاره‌ها

سیمونه جیانلی نتوانست مانع از شکست ایتالیا برابر فرانسه شود.

جیانلی -انگاپت، پایان جدید نبرد فوق‌ستاره‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک چهارم نهایی المپیک پاریس، تیم ملی والیبال ایتالیا با هدایت فردیناندو دجورجی در آستانه شکست مقابل ژاپن قرار داشت. در این لحظات حساس، سیمونه جیانلی، فوق ستاره ایتالیایی، با عملکرد خیره‌کننده خود معادلات را به هم زد و بازگشت شگفت‌انگیزی را رقم زد که منجر به صعود ایتالیا به مرحله نیمه نهایی شد. این نمایش فوق‌العاده امیدهای بسیاری را برای صعود به فینال و کسب مدال طلا در دل هواداران ایتالیا زنده کرد.

با این حال، در دیدار نیمه نهایی برابر فرانسه، جیانلی نتوانست همان درخشش را تکرار کند و به همراه تیمش با شکست در سه ست متوالی، از راهیابی به فینال بازماندند. ستاره‌های فرانسه به رهبری اروین انگاپت، جیانلی و هم‌تیمی‌هایش را خلع سلاح کردند و اجازه ندادند که ایتالیا به فینال برسد. به عبارت دیگر، جیانلی نبرد فوق ستاره‌ها را به انگاپت واگذار کرد و ایتالیا از رسیدن به رؤیای کسب طلای المپیک بازماند.

2065085

اکنون تیم ملی والیبال ایتالیا باید به دنبال جبران این شکست و کسب مدال برنز باشد. با این که جیانلی در این مرحله نتوانست درخشش لازم را داشته باشد، اما عملکرد او در بازی‌های قبلی نشان داد که همچنان یکی از بهترین بازیکنان جهان است و می‌تواند در آینده نیز نقش مهمی در موفقیت‌های تیم ملی ایتالیا ایفا کند.

دیدگاه‌ها