کد خبر : 2060684 | 18 مرداد 1403 ساعت 11:47 | 21.9K بازدید | 26 دیدگاه

دستور آرتتا به دو ستاره آرسنال: زودتر آماده شوید!

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، از بوکایو ساکا و دکلان رایس می‌خواهد که خیلی زود آماده رقابت‌های فصل جدید شوند.

دستور آرتتا به دو ستاره آرسنال: زودتر آماده شوید!

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد خستگی پس از رقابت‌های یورو 2024، آماده است تا دکلان رایس و بوکایو ساکا را مستقیماً وارد ترکیب اصلی تیمش کند.

این دو بازیکن شب گذشته در نیمه دوم بازی برای آرسنال به میدان رفتند و آرسنال در بازی دوستانه پیش فصل خود با نتیجه 4-1 بایرلورکوزن را شکست داد.

آرتتا اشاره کرد که این دو باید به سرعت بهبود یافته و آماده رقابت مجدد باشند، چون آرسنال قصد دارد پس از مدت‌ها به قهرمانی لیگ برتر انگلیس دست پیدا کند و به این ناکامی پایان دهد.

آرتتا پس از بازی گفت: "9 یا 10 روز دیگر فصل شروع می‌شود، بنابراین آن‌ها باید آماده باشند. این‌ها خواسته‌هایی است که در حال حاضر وجود دارد. واقعاً وقتی بازیکنان همراه ما هستند از آن‌ها مراقبت می‌کنیم و تا زمانی که بتوانیم به آن‌ها مرخصی و استراحت می‌دهیم. به بقیه بازیکنان که به استراحت نیاز داشتند، مرخصی دادیم. اگر به چهره آن‌ها نگاه کنید، آن برق در چشمان آن‌ها وجود دارد. نمی‌خواهند فرصت‌ها را از دست بدهند."

2065095

ریکاردو کالافیوری و یورین تیمبر نیز با وجود از دست دادن پیروزی بازی دیشب که با گل‌های الکساندر زینچنکو، لئاندرو تروسارد، گابریل ژسوس و کای هاورتز به دست آمد، باید برای شروع فصل جدید آماده باشند.

آرتتا درباره این دو بازیکن توضیح داد: "در مورد یورین، او در چند روز گذشته، کمی درد در پاهایش داشت. بدیهی است که مدتی او دور از دسترس بود و ما نمی‌خواستیم روی او ریسک کنیم. او با روش‌های متفاوت، تمرینات مختلف وارد محیط جدیدی شده و ما در حال مدیریت شرایط هستیم. می‌خواهیم آرام آرام این کار را انجام دهیم تا او را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم."

دیدگاه‌ها