کد خبر : 2060681 | 18 مرداد 1403 ساعت 11:31 | 22.6K بازدید | 49 دیدگاه

روشنک خبر داد:

یک مسابقه هفته اول لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد یک مسابقه هفته اول لیگ برتر با سیستم کمک داور ویدئویی برگزاری خواهد شد.

یک مسابقه هفته اول لیگ برتر با VAR برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، دو روز قبل دستگاه‌های کمک داور ویدئویی وارد ایران شد و قرار است روز شنبه با حضور نمایندگان فیفا در ورزشگاه امام خمینی اراک مورد آزمایش قرار بگیرد تا مجوز استفاده از VAR در لیگ ایران صادر شود.

اما در شرایطی که مسئولان فدراسیون فوتبال پیش از این اعلام کرده بودند سیستم VAR در چهار هفته ابتدایی مسابقات لیگ برتر مورد استفاده قرار نمی‌گیرد، امروز امیرحسین روشنک اعلام کرد یک مسابقه از هفته اول با این سیستم برگزار خواهد شد.

روشنک در پاسخ به سوالی در خصوص تست دستگاه‌های واردشده به ایران گفت: در خصوص VAR اطلاعات به روزی ندارم اما تا جایی که طی روزهای گذشته پیگیری کردم، فکر می‌کنم برای هفته اول لیگ یک بازی با دستگاهی که وارد شده، تست خواهد شد. بچه‌های VAR پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند و من دقیق نمی‌دانم، اما فکر می‌کنم استارت اولیه بخورد.

این موضوع در شرایطی از سوی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام شد که در ماه‌های گذشته انتقادات زیادی به برگزاری تعداد محدودی از بازی‌های لیگ برتر با VAR مطرح شده و اعلام شده بود برای رعایت عدالت، این سیستم در تمام مسابقات مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها