کد خبر : 2060674 | 18 مرداد 1403 ساعت 10:52 | 42.7K بازدید | 11 دیدگاه

فرانسوی‌ها و سفارش مجسمه اروین انگاپت!

نمایش‌های درخشان اروین انگاپت یکی از عوامل اصلی صعود فرانسه به فینال المپیک بود.

فرانسوی‌ها و سفارش مجسمه اروین انگاپت!

به گزارش "ورزش سه"، اروین انگاپت، به شکل دقیق و درستی کلمه فوق ستاره را در والیبال معنا کرده است. او شب گذشته در جریان پیروزی سه بر صفر فرانسه مقابل ایتالیا و صعود این تیم به فینال المپیک، درخشان ظاهر شد و بارها سالن پاریس را به مرز انفجار رساند. این فوق‌ستاره فرانسوی که در لیگ ملت‌ها آماده نبود، در بهترین زمان ممکن فرم خیره‌کننده خود را بازیابی کرد و حالا اصلی‌ترین عامل صعود خروس‌ها به فینال المپیک لقب گرفته است.

نمایش‌های خیره‌کننده انگاپت در المپیک به حدی بوده که برخی هواداران فرانسوی کمپینی به راه انداخته‌اند که در صورت کسب طلای پاریس با درخشش اروین، مجسمه این فوق ستاره والیبال ساخته شود. این اقدام نشان‌دهنده تاثیرگذاری بالای انگاپت بر تیم ملی فرانسه و محبوبیت او در بین طرفداران ورزش در فرانسه است.

اروین انگاپت در بازی فینال مقابل لهستان، اصلی‌ترین امید تیم آندره‌آ جیانی برای پیروزی و بردن طلا خواهد بود. این دیدار حساس و هیجان‌انگیز، سرنوشت مدال طلای المپیک پاریس را مشخص خواهد کرد و انتظار می‌رود که انگاپت با تمام توان خود به میدان برود تا فرانسه را به افتخاری بزرگ در تاریخ والیبال برساند.

دیدگاه‌ها