کد خبر : 2060668 | 18 مرداد 1403 ساعت 09:45 | 31.3K بازدید | 27 دیدگاه

تصمیم بایرن عوض شد: این ستاره فروشی است

تصمیم بایرن مونیخ درمورد آلفونسو دیویس تغییر کرده و به دنبال فروش این بازیکن هستند.

تصمیم بایرن عوض شد: این ستاره فروشی است

به گزارش "ورزش سه"، موضع بایرن مونیخ در مورد آلفونسو دیویس تغییر کرده و ممکن است در تابستان امسال این بازیکن کانادایی را بفروشند.

بر اساس گزارشی که نشریه اسپانیایی آاس منتشر کرده، آلفونسو دیویس مورد توجه رئال مادرید است. قهرمان فعلی لالیگا مطمئن است که مدافع چپ بایرن مونیخ می‌خواهد برای آن‌ها بازی کند.

در همین حال، بایرن مونیخ اکنون آماده است تا در صورت عدم پذیرفتن قرارداد جدید در روزهای آینده، از فروش این بازیکن 23 ساله رقم قابل توجهی کسب کند.

دیویس در ژانویه 2019 از ونکوور وایتکپس به بایرن مونیخ منتقل شد و از آن زمان خودش را به عنوان یکی از مدافعان برتر فوتبال اروپا معرفی کرده است.

2065037

این بازیکن 23 ساله در فصل 20-2019 سه‌گانه را به دست آورد و همچنین 5 مرتبه قهرمانی بوندس‌لیگا را به دست آورده است. دیویس تا کنون نزدیک به 200 بار برای بایرن مونیخ بازی کرده که حاصل آن 11 گل و 31 پاس گل است.

با این حال، این ملی پوش کانادایی پس از ورود به 12 ماه پایانی قراردادش، آینده مشخصی در آلیانز آرنا ندارد. به همین دلیل او چندین باشگاه مطرح در سراسر اروپا از جمله رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس قابل مدت‌هاست که تایید شده و این باشگاه علاقه دارد تا در پست وینگر چپ دو بازیکن تراز اول داشته باشد.

بنابراین، با توجه به اینکه مشخص نیست فران گارسیا در رئال می‌ماند یا نه، دیویس می‌تواند رقیب جدید فرلان مندی در پست دفاع چپ رئال باشد.

دیدگاه‌ها