کد خبر : 2060663 | 18 مرداد 1403 ساعت 02:01 | 25.4K بازدید | 16 دیدگاه

لج‌بازی ستاره آتالانتا: من را به یوونتوس بفروشید!

در آستانه سوپرجام اروپا، تئون کوپماینرز، ستاره آتالانتا، برای تحت فشار گذاشتن باشگاهش برای انتقال به یوونتوس، در تمرینات شرکت نمی‌کند.

لج‌بازی ستاره آتالانتا: من را به یوونتوس بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، تئون کوپماینرز، هافبک آتالانتا، اکنون به شدت تمایل دارد که این باشگاه را ترک کند و به یوونتوس بپیوندد. انتقال این بازیکن هلندی هنوز انجام نشده است، زیرا یوونتوس هنوز نتوانسته مبلغ درخواستی آتالانتا را برای این هافبک آماده کند و پیشنهاد جدیدی نیز ارائه نشده است.

در این میان، آلفردو پدولا، خبرنگار، گزارش داده است که کوپماینرز امروز با آتالانتا تمرین نکرده و دلیل اصلی آن تمایل او به ترک باشگاه و پیوستن به یوونتوس است. او می‌خواهد خواسته‌اش هر چه زودتر برآورده شود.

2065028

یکی از دلایل اصلی این مسئله این است که به او تابستان گذشته گفته شده بود که تابستان امسال فروخته خواهد شد و این خواسته هنوز برآورده نشده است. او می‌خواهد باشگاه به وعده خود عمل کند و او را بفروشد، در حالی که یوونتوس نیز همچنان منتظر کاهش قیمت درخواستی آتالانتاست.

این بازیکن مدت‌هاست با بیانکونری به توافق رسیده و در حالی‌که تیمش برای دیدار سوپرجام مقابل رئال مادرید تمرین می‌کند، به باشگاه اطلاع داده که تا زمانی که تکلیفش را روشن نکنند، در تمرینات شرکت نخواهد کرد.

دیدگاه‌ها