کد خبر : 2060659 | 18 مرداد 1403 ساعت 07:53 | 10.7K بازدید | 10 دیدگاه

هشدار به اسلوت: صلاح را از دست نده!

کریس ساتن، ستاره سابق چلسی، می‌گوید لیورپول باید تمام تلاش خود را برای حفظ محمد صلاح انجام دهد و نباید او را بفروشد.

هشدار به اسلوت: صلاح را از دست نده!

به گزارش "ورزش سه"، تنها ۱۰ ماه دیگر از قرارداد محمد صلاح با لیورپول باقی مانده و کریس ساتن توضیح می‌دهد که لیورپول باید چه کاری انجام دهد. ساتن معتقد است که فروش محمد صلاح نباید گزینه‌ای برای آرنه اسلوت، سرمربی جدید لیورپول، باشد.

2065019

آینده صلاح یک مسئله بزرگ برای لیورپول است. این ستاره مصری وارد ۱۰ ماه پایانی قراردادش با این تیم شده است. لیورپول در پایان پنجره نقل و انتقالات تابستان گذشته، پیشنهاد ۱۵۰ میلیون پوندی از تیم الاتحاد عربستان را رد کرد. لیورپول اگر در این پنجره صلاح را بفروشد می‌تواند مبلغ قابل توجهی از فروش او به دست آورد.

2065020

با این حال، ساتن معتقد است که اسلوت نباید وسوسه شود که صلاح را اکنون بفروشد، حتی اگر بتواند از پول فروش او برای خرید بازیکنان جدید استفاده کند. ساتن گفت:«اگر شما آرنه اسلوت هستید، می‌خواهید تا حد ممکن خوب عمل کنید. شما باید محمد صلاح را نگه دارید زیرا او بهترین بازیکن شماست. شما نیازی به پر کردن خزانه‌های خود ندارید. شما باید نگران بردن بازی‌ها و تلاش برای ثبت عملکرد خوب به عنوان یک مربی در فصل اول باشید. کفش‌هایی که اسلوت سعی در پر کردن آنها دارد، کفش‌های یورگن کلوپ هستند که پر کردن آنها تقریباً غیرممکن است. او باید صلاح را نگه دارد تا شانس موفقیت داشته باشد.»

دیدگاه‌ها