کد خبر : 2060654 | 18 مرداد 1403 ساعت 01:14 | 62K بازدید | 20 دیدگاه

ستاره ایتالیا: باختیم، خیلی هم بد باختیم

ستاره تیم ملی والیبال ایتالیا می‌گوید آن ها با تمام توان برای کسب مدال برنز تلاش خواهند کرد.

ستاره ایتالیا: باختیم، خیلی هم بد باختیم

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که عملکرد آلساندرو میکلتو، دریافت‌کننده ایتالیا، تنها به کسب هفت امتیاز محدود شده بود، این تیم برای امتیازگیری به یوری رومانو و روبرتو روسو تکیه کرد. رومانو ده امتیاز (همه در حمله) به دست آورد، در حالی که روسو، مدافع میانی ، ۹ امتیاز با هفت حمله و دو دفاع داشت.

میکلتو درباره این بازی گفت: "امروز خیلی خوب بازی نکردیم. آنها در سرویس زدن، پاس دادن و ضربه زدن بسیار بهتر از ما بودند. ما هرگز نتوانستیم عکس‌العمل نشان دهیم و به شیوه‌ای بسیار بد شکست خوردیم. من واقعاً روحیه تیمی امروزمان را دوست نداشتم. اما ما همچنان برای برنز بازی خواهیم کرد. این یک افتخار بزرگ است. شب سختی خواهد بود، اما پس از آن، ما باید قدردان باشیم که هنوز می‌توانیم با یک مدال به خانه برگردیم و آن را کسب کنیم."

حمله فرانسه یکی از دلایل اصلی پیروزی آنها بود، زیرا مدافع عنوان قهرمانی در این منطقه از بازی با امتیاز 44 بر 33 از ایتالیایی‌ها پیشی گرفت. آنها در خط سرویس نیز بهتر عمل کردند (شش بر سه) و امتیازات بیشتری را از خطاها به دست آوردند (20 تا 19). ایتالیا در دفاع‌ها برتری داشت (هفت به پنج)، اما این کافی نبود.

دیدگاه‌ها