کد خبر : 2060653 | 18 مرداد 1403 ساعت 01:13 | 16.1K بازدید | 7 دیدگاه

جریمه نه، ستاره جنجالی چلسی کاپیتان می‌شود!

با وجود جنجال‌های تابستان گذشته، انزو فرناندز قرار است در چلسی نقش مهمی در رهبری تیم برعهده بگیرد.

جریمه نه، ستاره جنجالی چلسی کاپیتان می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، این هافبک آرژانتینی به زودی توسط انزو مرسکا، سرمربی جدید به عنوان یکی از کاپیتان‌های دوم چلسی انتخاب خواهد شد. او پیش از این در جریان بازی دوستانه با رئال مادرید که با نتیجه ۲-۱ به سود رئال به پایان رسید، پس از تعویض ریس جیمز، کاپیتان تیم شد.

این ارتقای جایگاه فرناندز در تیم چلسی با وجود جنجالی که پس از قهرمانی آرژانتین در کوپا آمه‌ریکا در تابستان گذشته ایجاد کرد، صورت می‌گیرد. او ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که در آن به بازیکنان فرانسوی توهین نژادپرستانه کرد.

اقدامات فرناندز باعث ایجاد تنش در تیم چلسی شد و گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری از بازیکنان فرانسوی آبی‌ها از این بازیکن ۲۳ ساله بسیار عصبانی بودند. در نهایت، وسلی فوفانا، هم‌تیمی فرناندز، پس از عذرخواهی او از بازیکنان فرانسوی، از این ستاره دفاع کرد و گفت که فرناندز فردی نژادپرست نیست.

فرناندز امیدوار است که این جنجال‌ها کاملا پشت سر گذاشته شود تا او و هم‌تیمی‌هایش بتوانند با تمرکز کامل به فصل جدید لیگ برتر آماده شوند. چلسی قبل از اولین بازی لیگ خود در تاریخ ۱۸ آگوست مقابل منچسترسیتی، در آخرین بازی دوستانه پیش‌فصل به مصاف اینتر می‌رود.

2064999

دیدگاه‌ها