کد خبر : 2060652 | 18 مرداد 1403 ساعت 01:10 | 145.4K بازدید | 27 دیدگاه

مربيان تيم ملى چلنج به موقعى خواستند

كارشناسى داورى فرار سعيد اسماعيلى از ضربه فنى

داور بین‌المللى کشتی ایران توضیحاتی درباره چلنجی که در كشتى حساس اسماعیلی انجام شد ارائه کرد.

كارشناسى داورى فرار سعيد اسماعيلى از ضربه فنى

به گزارش "ورزش سه"، محمد مصلایی‌پور داور ایرانی که در المپیک توکیو حضور داشت توضیحاتی درباره چلنجی که در کشتی اسماعیلی انجام شد و نتیجه را به سود کشتی‌گیر ايران تغییر داد ارائه کرد.

مصلایی پور با تایید اینکه چلنج کاملا درست بوده گفت: کشتی‌گیر ما یک 4 امتیازی زد و در ادامه بالا تنه بدن حریف کامل از تشک خارج شد و خروج از تشک محسوب می‌شود و تصمیم کاملا درست بود.

2064995

وی افزود: وقتی که بالا تنه بدن حریف کامل خارج شده بود و ضد حمله حریف اعتباری نداشت، قانون می‌گوید وقتی از سینه به بالا حتی در هوا هم باشد و از تشک خارج شود اعتباری ندارد و ادامه کشتی اعتباری ندارد، خطای دیگری انجام نشد، اگر پا را گرفته بود باید 2 امتیاز دیگر به ورزشکار ما می‌دانند و علت خطا خروج کامل بدن از تشک بوده است.

2064996

او با تقدیر از مربیان ایران گفت: مربیان ما به قوانین داوری کاملا آشنا هستند و چلنج به موقع و فوق‌العاده‌ای درخواست کردند.

مصلایی‌پور درباره عملکرد کلی داوری گفت: اشتباه تاثیرگذاری نبوده و خیلی خوب برگزار شده، با صفحه‌نمایش‌های بزرگی که در سالن وجود دارد همه جزئیات با دقت دیده می‌شود و ناداوری صورت نمی‌گیرد و حق به حق‌دار داده می‌شود.

دیدگاه‌ها