کد خبر : 2060647 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:51 | 28K بازدید | 21 دیدگاه

پیام ستاره یووه: هر کاری کنید از این تیم نمی‌روم!

فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس، در حالی که شایعات زیادی درباره آینده‌اش در تورین وجود دارد، تصویری از خود با لباس یوونتوس را در اینستاگرام منتشر کرد.

پیام ستاره یووه: هر کاری کنید از این تیم نمی‌روم!

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، به این بازیکن ایتالیایی اطلاع داده که در برنامه‌های او برای فصل آینده جایی ندارد و باید تا پایان پنجره نقل و انتقالات باشگاه جدیدی برای خود پیدا کند.

موتا تأیید کرد که چندین بازیکن تیم اصلی را به دلایل نقل و انتقالاتی از بازی‌های دوستانه پیش‌فصل کنار گذاشته است. او گفت:«ما با آنها بسیار واضح بوده‌ایم. آنها با استعداد هستند، اما باید گزینه‌های دیگری پیدا کنند که در آنجا زمان بازی بیشتری داشته باشند.»

2064977

یک سال دیگر از قرارداد فعلی کیه‌زا با یوونتوس باقی مانده است، اما باشگاه نمی‌خواهد او را تابستان آینده به صورت رایگان از دست بدهد. ایجنت این بازیکن اخیراً در لندن بوده تا با باشگاه‌های چلسی و تاتنهام مذاکره کند، در حالی که رسانه‌های ایتالیایی در هفته گذشته از علاقه رم، ناپولی و اینتر به جذب او خبر داده‌اند.

با این حال، سایت کالچومرکاتو گزارش داده که ترجیح کیه‌زا این است که در یوونتوس بماند، حتی اگر توسط سرمربی و کادر فنی فعلی تیم نادیده گرفته شود.

دیدگاه‌ها