کد خبر : 2060640 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:42 | 69.1K بازدید | 18 دیدگاه

بازوی جادویی فرانسه را به فینال برد

هیولای والیبال جهان، مسی و رونالدو با هم!

تیم ملی والیبال فرانسه برای دومین بار پیاپی راهی فینال المپیک شد.

هیولای والیبال جهان، مسی و رونالدو با هم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه در مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال المپیک، تیم ایتالیا را در سه ست متوالی شکست داد. آن‌ها روز شنبه در مقابل لهستان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان خواهند رفت و جو ورزشگاه ساد آرنا یک بار دیگر درخشان خواهد بود.

این بار فرانسه با اعصاب هوادارانش بازی نکرد و برای پیروزی نیازی به تای‌بریک نداشت. آبی‌ها در یک فضای کارناوال مانند، تیم آتزوری را در سه ست با نتایج 25-20، 25-21 و 25-21 شکست دادند. قهرمانان جهان هرگز نتوانستند شور و شوق مردان آندره‌آ جیانی، سرمربی ایتالیایی تیم فرانسوی را که بار دیگر مقاومت‌ناپذیر شده بود، مهار کنند.

2064980

بعد از دو شکست مقابل همین تیم در مرحله نهایی یورو 2023 و جام جهانی 2022، اروین انگاپت و گروهش عصر امروز چهارشنبه به زیباترین شکل انتقام خود را گرفتند. و آن هم در معتبرترین مسابقه. فرانسه بار دیگر در فینال بازی‌های المپیک قرار گرفت و روز شنبه مقابل لهستان از عنوان قهرمانی خود دفاع خواهد کرد.

2064987

*انگاپت قادر به هر کاری است
بازیکنان فرانسوی پس از ضربه آخر اروین انگاپت، با شور و شوق فراوان شادی کردند. آغوش‌ها و جشن‌ها نشان از میزان خوشحالی آن‌ها داشت. "در شروع ست اول (5-5، 10-10، 17-17)، فرانسوی‌ها تحت‌تأثیر نمایش خیره‌کننده انگاپت، تغییر را رقم زدند. این بازیکن قادر به انجام هر کاری بود؛ پایان دادن به یک امتیاز با دست چپ خود، زدن سرویس‌های ویژه و مؤثر، زدن سه ضربه متوالی در یک امتیاز برای شکستن دفاع مستحکم ایتالیا و...

2064963

در ست دوم، قدرت جمعی فرانسه تفاوت را ایجاد کرد. ترور کلونو که در بازی مقابل آلمان عالی بود، در هوا حکم‌رانی کرد و به تیم فرانسه اجازه داد که ابتدا با دفاع مستحکم ایتالیا و سرویس‌های قوی الساندرو میچیلتو عبور کند و سپس به پیروزی برسند. نیمکت فرانسه نیز در این پیروزی سهیم بود و به لهستانی‌ها پیغام داد که فرانسه در فینال آماده مقابله با آن‌ها است. ابتدا کوئنتین ژوفروی و سپس یاسین لواتی، تعهد خود را به نمایش گذاشتند. زمین و هواداران به شور و شوق آمده بودند و این شاهکار را شاهد بودند.

دیدگاه‌ها