کد خبر : 2060637 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:35 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

شگفت‌انگیز: فیلم‌بردار وسط پیست مسابقه المپیک!

در یک صحنه تکان‌دهنده در بازی‌های المپیک پاریس، یک فیلم‌بردار حواس‌پرتی شدیدی در میان ورزشکاران و تماشاگران ایجاد کرد.

شگفت‌انگیز: فیلم‌بردار وسط پیست مسابقه المپیک!

به گزارش "ورزش سه"، در دور دوم مسابقه ۵۰۰۰ متر، در حالی که گروهی از دونده‌ها در حال چرخش به گوشه پیست در آخرین دور چهارم بودند، این کارمند تلویزیون بی‌توجه از روی پیست تارتان عبور کرد و تقریباً زیر دست و پای ورزشکاران قرار گرفت. برخی از دونده‌ها مجبور شدند برای جلوگیری از برخورد با فیلم‌بردار، مسیر خود را تغییر دهند و از کنار او دور بزنند.

فیلم‌بردار که تجهیزات زیادی حمل می‌کرد، برای لحظه‌ای شوکه شد و سر جای خود میخکوب ماند. به صورت غریزی، این تصمیم درستی بود، حداقل دونده‌ها می‌توانستند از سمت راست و چپ او عبور کنند و تصادفی رخ نداد.

اما یاکوب اینگبریگسن ۲۳ ساله، ستاره برتر نروژی و برنده نیمه‌نهایی، بعداً عصبانی شد. او اعتراض کرد: "این کار آماتورانه است! این نباید در المپیک اتفاق بیفتد." اینگبریگسن ادامه داد: "من به اندازه کافی دور بودم که بتوانم چنین اتفاقی را پیش‌بینی کنم. او دوربین بسیار بزرگی داشت. خیلی زود متوجه شد، اما خسارت وارد شده بود. برای برخی، مسابقه خراب شد."

ظاهراً فیلم‌بردار روی پرتاب نیزه تمرکز کرده بود که همزمان با دویدن ۵۰۰۰ متر برگزار می‌شد.

کمی قبل از آن، یک تصادف وحشتناک دسته جمعی در دور اول رخ داده بود. چهار ورزشکار روی هم افتادند و روی پیست دراز کشیدند. نکته جالب این بود که فرد مقصر بدون مانع به خط پایان رسید! در آنجا، درگیری بین افراد درگیر رخ داد. هوگو هی فرانسوی ۲۷ ساله با آرنج، حریف بریتانیایی خود جورج میلز ۲۵ ساله را به کنار هل داد و باعث افتادن او شد. هی توسط میلز در خط داخلی اذیت شده بود و احتمالاً سعی می‌کرد فضای مورد نیاز خود را ایجاد کند و باعث ایجاد سر و صدای زیادی شد.

دیدگاه‌ها