کد خبر : 2060634 | 18 مرداد 1403 ساعت 08:50 | 33.4K بازدید | 63 دیدگاه

لاپورتا و فلیک از حالا به دنبال یک گزینه جدید خواهند بود

نیکو-بارسا: خیلی دور، خیلی نزدیک!

فرایند جذب نیکو ویلیامز وینگر اتلتیک بیلبائو توسط مدیران بارسلونا به نظر به بن‌بست رسیده است.

نیکو-بارسا: خیلی دور، خیلی نزدیک!

به گزارش "ورزش سه"، انتشار کلیپ حضور نیکو ویلیامز در تمرینات اتلتیک بیلبائو عاملی بود تا هواداران بارسلونا نسبت به جذب این وینگر فوق العاده آماده اسپانیایی ناامید شوند و زمانی که دیدند او در مقابل دوربین این باشگاه می‌گوید: آماده شویم برای یک فصل جدید؛ انگار سطلی از آب یخ بر سر آنها ریخته شد اما در شرایط کنونی مسئله این است که بارسلونا باید در این تابستان یک وینگر سرعتی جذب کند تا خیال فلیک از داشتن دو ستاره سریع و برق آسا در دو جناح تیمش راحت باشد اما اکنون لاپورتا و دکو لیست جدیدی در اختیار خواهند داشت تا در صورتی که نیکو از بیلبائو جدا نشد، هر چه سریع‌تر پروژه خود را پیش ببرند.

جیدون سانچو
موضع تن هاخ نسبت به سانچو نامشخص است و همان مرد هلندی که دستور اخراج او از منچستریونایتد را داد، در دل بازی‌های پیش‌فصل از عملکرد سانچو تمجید کرد ولی باز هم احتمال حضورش در الدترافورد بیشتر از خروجش خواهد بود. البته از ابتدای تابستان، سران یونایتد به پیشنهادات سانچو گوش داده‌اند و بعضی از آنها را بررسی کردند ولی قطعا بارسلونا با توجه به بودجه‌ای که برای جذب ویلیامز در نظر گرفته بود، می‌تواند برای سانچو اقدام کند.

2051657

ماتیس تل
اگر بارسلونا نیاز به یک وینگر جوان و خوش آتیه برای آینده تیمش است، بسیاری از کارشناسان ماتیس تل را پیشنهاد می‌کنند. وینگر 19 ساله مونیخی‌ها با نظر فلیک جذب شد اما در زمان حضور او به مونیخ نیامد و همین موضوع علتی است که موجب می‌شود بارسایی‌ها برای جذبش برنامه ریزی کنند. تل قراردادش رو به پایان است و هنوز بایرن مونیخ برای تمدید قراردادش اقدام نکرده که همین موضوع یک علت دیگر برای بررسی پیشنهادات فروش او خواهد بود.

1935861

فدریکو کیه‌زا
بارسلونای کلاسیک با جذب او دوباره تکرار خواهد شد. یوونتوس به صورت کاملا روشن اعلام کرد فدریکو کیه‌زا جایی در ترکیب تیاگو موتا ندارد و به هیچ وجه قرار نیست در یوونتوس بماند. این اعلامیه کافی بود تا قیمت کیه‌زا با افت شدیدی همراه شود و اکنون یوونتوس مجبور است به پیشنهادات کمتر از 20 میلیون یورو هم گوش بدهد!

2062743

پدرو نتو
وینگر پرتغالی ولوز در بهترین روزهای دوران فوتبالی خودش است و از آنجا که یکی از هواداران قدیمی بارسلونا بوده، شاید نسبت به نقل مکان از انگلیس به اسپانیا بی‌تمایل نیست و رابطه خوب مدیران بارسلونا با سران ولورهمپتون اصلی ترین نکته در مسیر انتقال نتو خواهد بود.

1751357

دیدگاه‌ها