کد خبر : 2060628 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:16 | 19.7K بازدید | 11 دیدگاه

تماشاگر ویژه والیبال المپیک: رئیس فیفا (عکس)

جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا تماشاگر ویژه بازی فرانسه و ایتالیا بود.

تماشاگر ویژه والیبال المپیک: رئیس فیفا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال فرانسه امشب در نیمه‌نهایی والیبال المپیک موفق شد به راحتی و در سه ست متوالی ایتالیا را شکست دهد و به فینال المپیک صعود کند. شاگردان آندره‌آ جیانی به دومین فینال پیاپی خود در المپیک رسیدند. این پیروزی در حالی به دست آمد که تیم ملی والیبال ایتالیا، که با نمایشی درخشان در برابر ژاپن به این مرحله رسیده بود، نتوانست مقابل قدرت فرانسوی‌ها مقاومت کند.

فرانسوی‌ها در فینال به مصاف لهستان خواهند رفت که در دیگر مسابقه نیمه‌نهایی موفق شد به سختی و با نتیجه سه بر دو آمریکا را از پیش رو بردارد. بازی لهستان و آمریکا یکی از هیجان‌انگیزترین دیدارهای این دوره از مسابقات بود که در نهایت با پیروزی ناباورانه لهستان به پایان رسید. این دیدار نشان داد که لهستانی‌ها با تمام قدرت به فینال آمده‌اند و دیدار نهایی میان فرانسه و لهستان می‌تواند یکی از به یادماندنی‌ترین فینال‌های والیبال المپیک باشد.

2064935

بازی امشب فرانسه و ایتالیا یک مهمان ویژه داشت. جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، در میان حاضرین در سالن حضور داشت و نمایش خیره‌کننده شاگردان آندره‌آ جیانی و صعود آن‌ها به فینال المپیک را از نزدیک تماشا کرد. حضور اینفانتینو در این دیدار نشان از اهمیت و جذابیت این مسابقات دارد که توجه مقامات بلندپایه ورزشی جهان را به خود جلب کرده است.

دیدگاه‌ها