کد خبر : 2060622 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:07 | 44.7K بازدید | 72 دیدگاه

پیام لاپورتا به ویلیامز: یا الان یا هیچوقت!

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، قصد دارد به صورت مستقیم با نیکو ویلیامز مذاکره کند.

پیام لاپورتا به ویلیامز: یا الان یا هیچوقت!

به گزارش "ورزش سه"، نیکو ویلیامز، ستاره اتلتیک بیلبائو، از ابتدای بازار نقل و انتقالات هدف اصلی رئیس باشگاه بارسلونا بوده است. پس از یک فصل بدون جام، لاپورتا مصمم است که هر کاری که در توان دارد انجام دهد تا تیمی بسازد که دوباره به قهرمانی‌های متعدد برسد. به همین دلیل، بازار نقل و انتقالات با جذب دنی اولمو بسته نمی‌شود. از نظر مدیریت باشگاه و کادر فنی، هنوز پست‌هایی وجود دارد که نیاز به تقویت دارند و توجه ویژه‌ای به جناح چپ شده است که برای آن در جستجوی یک بازیکن سطح بالا هستند. گزینه اصلی همچنان نیکو ویلیامز است.

2064922

بازگشت نیکو ویلیامز به تمرینات اتلتیک بیلبائو آن هم یک هفته زودتر از موعد مشخص‌شده باید به معنای پایان مذاکرات باشد. به‌ویژه پس از ویدیویی که این بازیکن در رسانه‌‌های رسمی باشگاه منتشر کرد. اما نیکو ویلیامز از ابتدای بازار نقل و انتقالات بازیکنی بوده که لاپورتا بیشترین تمایل را به جذب او داشته و رئیس بارسا به این راحتی‌ها تسلیم نمی‌شود. باشگاه بارسلونا به ویدیوی مذکور اهمیت چندانی نمی‌دهد، زیرا معتقد هستند که او مجبور به این کار شده است.

2064921

لاپورتا بزرگترین حامی جذب نیکو ویلیامز بوده و او را از نظر ورزشی و بازاریابی خرید استراتژیکی می‌داند. رئیس بارسا هیچ شکی ندارد که مهاجم اتلتیک می‌تواند کیفیت تیم را افزایش دهد، اما همچنین به ارزش تجاری حضور او در کنار لامین یامال، همانطور که در یورو مشخص شد، اهمیت می‌دهد.

پس از اتفاقات اخیر، خود لاپورتا به جای دکو رهبری مذاکرات با نیکو ویلیامز را برعهده خواهد گرفت و شخصاً با این بازیکن مذاکره می‌کند. پیام لاپورتا به ویلیامز مشخص است «یا در این تابستان به بارسلونا می‌آیی یا هرگز به تیم نخواهی پیوست.» در صورت عدم جذب ویلیامز، بارسا به سراغ وینگر دیگری خواهد رفت.

دیدگاه‌ها