کد خبر : 2060619 | 18 مرداد 1403 ساعت 00:00 | 3.7K بازدید | 4 دیدگاه

ورود گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر زنان

باشگاه گل‌گهر اعلام کرد که در لیگ برتر زنان تیم‌داری خواهد کرد.

ورود گل‌گهر سیرجان به لیگ برتر زنان

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی بعد از انحلال تیم دیگر سیرجانی در بخش زنان، گل‌گهر اعلام کرد که در بالاترین سطح فوتبال زنان تیم خواهد داشت و کار خود را در این بخش آغاز خواهد کرد.

به این ترتیب گل‌گهر یکی از معدود تیم‌هایی خواهد بود که علاوه بر فوتبال مردان، در بخش زنان هم در بالاترین سطح تیم‌داری خواهد کرد و جای شهرداری سیرجان را خواهد گرفت.

اطلاعیه گل‌گهر را بخوانید:

شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر در راستای ادامه عمل به مسئولیت‌‌های اجتماعی‌ خود، با تاکید مهندس عتیقی مدیرعامل محترم شرکت در جهت حمایت‌ از رشد همه جانبه ورزش بانوان در سیرجان، به باشگاه گل‌گهر ماموریت داد تا روند انتقال امتیاز تیم فوتبال بانوان شهرداری به این باشگاه را پیگیری نماید، تا در صورت انجام هماهنگی‌های نهایی، باشگاه گل‌گهر در فصل جدید لیگ‌برتر بانوان، اقدام به تیم‌داری کند.

مجموعه گل‌گهر، ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه و حمایت‌های چندین ساله شهردار محترم سیرجان و اعضای محترم شورای شهر از فوتبال بانوان، امیدوار است این اتفاق دریچه‌ی جدیدی به روی ورزش بانوان شهر بگشاید و همچنان نام سیرجان بر بلندای فوتبال بانوان کشور حفظ شود.

گفتنی است؛ باشگاه گل‌گهر چندین سال است با راه‌اندازی آکادمی فوتبال بانوان، اقدام به استعدادیابی و استعدادپروری در این رشته کرده است که ثمره آن حضور برخی از همین دختران با استعداد در ترکیب تیم باشگاه شهرداری بود. امید است این اتفاق به رشد فوتبال بانوان عزیز در سیرجان کمک شایانی بکند و به زودی شاهد حضور تعداد بیشتری از دختران پرافتخار سیرجانی در تیم‌های ملی باشیم.

دیدگاه‌ها