کد خبر : 2060605 | 17 مرداد 1403 ساعت 23:22 | 42.6K بازدید | 11 دیدگاه

دروازه‌بان رئال به لیگ پرتغال رفت

لوکاس کانیزارس، دروازه‌بان سابق کاستیا، حالا در بالاترین سطح فوتبال پرتغال به میدان خواهد رفت.

دروازه‌بان رئال به لیگ پرتغال رفت

به گزارش "ورزش سه"، لوکاس کانیزارس، دروازه‌بان جوان، پس از جدایی از رئال مادرید، راهی فارنزه، یکی از تیم‌های لیگ برتر پرتغال شد. همانطور که پیش‌تر مارکا گزارش داده بود، این دروازه‌بان که فصل گذشته به طور ثابت برای تیم کاستیا بازی می‌کرد، در برنامه‌های باشگاه برای فصل جاری جایی نداشت و در انتظار تعیین تکلیف آینده خود بود.

کانیزارس فصل گذشته 29 بازی برای کاستیا انجام داد و به عنوان دروازه‌بان اول رائول، در قهرمانی این تیم در لیگ نقش مهمی ایفا کرد و ۱۰ کلین شیت ثبت کرد. علاوه بر حضور ثابت در ترکیب کاستیا، او در فصل 24-23 هشت بار نیز برای تیم اصلی به میدان رفت که چهار بازی در لیگ قهرمانان اروپا و چهار بازی در لالیگا بود.

این بازیکن با انتشار پیامی احساسی در شبکه‌های اجتماعی از رئال مادرید خداحافظی کرد: «من تنها ۱۲ سال داشتم که تصمیم گرفتم خانواده و شهرم را ترک کنم و به مادرید بیایم. یک دهه بعد، از هیچ‌کدام از تصمیماتی که آن کودک گرفت پشیمان نیستم. از همان روز اول که رسیدم، رویای بازی در سانتیاگو برنابئو، تمرین با الگوهایم و بازی در آلفردو دی استفانو را در سر داشتم. از باشگاه بابت اعتمادی که به من کرد و اجازه داد به همه این رویاها برسم تشکر می‌کنم.»

2064897

دروازه‌بان سابق کاستیا در ادامه افزود: «همچنین باید از همه کسانی که وقت خود را صرف کمک به رشد من به عنوان یک بازیکن و انسان کردند تشکر کنم، زیرا آنها در پیشرفت من نقش کلیدی داشتند؛ مربیان، فیزیوتراپ‌ها، پزشکان، هم‌تیمی‌ها، کادر فنی، مربیان، مربیان، کارکنان خوابگاه، مسئولان لباس‌شویی و... بودن در رئال مادرید افتخار و رضایت بزرگی بود، اما دفاع از ارزش‌های آن بزرگترین مسئولیت و انگیزه‌ای است که یک ورزشکار می‌تواند داشته باشد. به همین دلیل، هرگز نمی‌توانم با کلمات از شما بابت آموزش و تعلیماتی که این باشگاه به من داده تشکر کنم. اگرچه از امروز مسیرهای ما جدا می‌شود، من با اشتیاق و بلندپروازی کار خواهم کرد تا بتوانم روزی به باشگاهی که رشد کردم و به من ایمان داشت بازگردم.»

دیدگاه‌ها